Archiwalne

Orange o sobie na drugie urodziny

20.09.2007

Stabilna pozycja lidera telefonii komórkowej w Polsce, wprowadzenie wielu innowacyjnych, przyjaznych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych - to najważniejsze osiągnięcia Orange w dwa lata po wprowadzeniu marki na rynek.

- Jesteśmy dumni z tego, co udało się nam już osiągnąć. Dwa lata marki Orange na polskim rynku to okres dynamicznego rozwoju PTK Centertel, zostaliśmy liderem mobilnej telefonii i Internetu. Firma wprowadziła pionierską filozofię komunikacji z klientem połączoną z nowatorską wizualizacją. W ofercie pojawiły się nowe plany taryfowe i usługi, które zyskały uznanie użytkowników. Kolejne ciekawe propozycje wprowadzimy już w IV kwartale tego roku. - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci Orange.

Debiut pierwszej światowej marki na polskim rynku telefonii mobilnej wiązał się szeregiem nowatorskich rozwiązań dla klientów. Dzięki nim Orange jest obecnie jedną z najbardziej lubianych marek w Polsce, a klienci postrzegają ją, jako dynamiczną, innowacyjną i oferującą zrozumiałe usługi. W efekcie po niecałym roku firma została liderem na polskim rynku. Obecnie Orange ma 13,056 mln użytkowników (koniec czerwca 2007).

Orange jest liderem coraz bardziej popularnego w Polsce mobilnego dostępu do Internetu. Usługi Orange Free i Business Everywhere zyskały masową popularność. Przykładem nowej filozofii jest też unikatowy projekt Orange World. To największy mobilny portal w Polsce zawierający informacje, rozrywkę i usługi multimedialne oraz ponad 20 kanałów telewizji na żywo.

W najbliższych latach celem Orange jest utrzymanie pozycji lidera, m.in. dzięki rozwojowi ofert prepaid i postpaid, dalszej ekspansji w sektorze mobilnego Internetu w technologiach HSDPA i HSUPA oraz tworzeniu mobilnego kontentu dla Orange World. Nowe zastosowanie znajdzie także częstotliwość 450 MHz, która dzięki cyfrowej technologii CDMA pozwoli dostarczyć Internet użytkownikom na terenach słabo zurbanizowanych.

W ostatnich dwóch latach Orange angażowała się w muzykę, film i sport. Koncerty Stinga, Seala i George'a Michaela były wielkimi wydarzeniami muzycznymi. Z roku na rok rośnie popularność Orange Ekstraklasy i turnieju tenisowego Orange Prokom Open, których firma jest głównym sponsorem. W tym tygodniu odbywa się natomiast Festiwal Filmów Fabularnych w Gdyni, którego mecenasem jest Orange.

źródło: Orange

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa Androida: chroń się przed złośliwym oprogramowaniem i hakerami

Oto najlepsze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa smartfonów, o których powinieneś pamiętać w świecie online. czytaj więcej

News Podpis kwalifikowany - jakie dokumenty można nim podpisać?

We współczesnym świecie sporo administracyjnych spraw załatwić można poprzez Internet. Jest to dość ważne - osoba fizyczna raz w roku zobowiązana jest do podpisania kilku dokumentów związanych chociażby z podatkami. W sytuacji, kiedy jesteś rodzicem i składasz różne wnioski o pomoc socjalną, tutaj też możesz wspomóc się elektronicznym sposobem ich załatwiania. Jednak sprawa wygląda nieco inaczej, kiedy masz swoją własną firmę, Regularne podpisywanie raportów, zawieranie umów, podpisywanie potwierdzeń czy realizowanie procesów decyzyjnych - to wszystko wymaga wyraźnego podpisu i jest niezwykle czasochłonne. Jednak obecnie można skorzystać z doskonałego rozwiązania, jakim jest podpis kwalifikowany, który często pozwala na zaoszczędzenie zarówno czasu, jak i pieniędzy. czytaj więcej

News Impreza firmowa - 4 proste kroki do zorganizowania wyjątkowego wydarzenia

Imprezy firmowe – aż 47% pracowników wskazuje, że popularność tego rodzaju eventów w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła. W polskich firmach najczęściej organizowane są 2-3 wydarzenia rocznie, a przeciętny budżet na osobę wynosi 235 zł. A w jaki sposób przygotować imprezę firmową? I o czym warto pamiętać? czytaj więcej