Archiwalne

Orange Ekstra Numer - dwa numery w jednym telefonie

24.09.2010

Zobacz więcej na Orange.pl.


Od 21 września br. w ofercie Orange jest dostępna usługa Orange Ekstra Numer, która pozwala na korzystanie z dwóch numerów telefonicznych na jednej karcie SIM.

Dzięki usłudze Orange Ekstra Numer klienci chcący używać dwóch numerów telefonicznych nie będą musieli kupować specjalnego aparatu telefonicznego na dwie karty, nosić dwóch telefonów czy też przekładać kart. Po aktywowaniu usługi ich dotychczasowy numer główny oraz numer dodatkowy są jednocześnie widoczne w sieci i mogą przyjmować połączenia oraz SMS-y i MMS-y. Oba numery przypisane do jednej karty SIM są w pełni niezależne. Można z nich wykonywać połączenia, wysyłać SMS-y i MMS-y, korzystać z transmisji danych oraz oddzielnych zestawów usług dodatkowych jak poczta głosowa czy Halo Granie. Warunkiem wykonywania połączeń z numeru dodatkowego jest doładowanie go (jak konta w ofertach na kartę) zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Korzystanie z obu numerów w telefonie jest bardzo łatwe, zarządzanie nimi odbywa się za pomocą krótkich kodów potwierdzanych przyciskiem połączenia:

*121*2# - przełączanie połączeń wychodzących na Orange Ekstra Numer,

*121*1# - powrót do numeru głównego,

*122*# - sprawdzanie, który numer jest ustawiony do połączeń wychodzących, informacje są wyświetlane na ekranie telefonu.

Z usługi skorzystać mogą klienci indywidualni i firmy. Jedynym warunkiem jest posiadanie aktywnej karty SIM z ofertą usług głosowych – abonament, mix lub na kartę. Orange Ekstra Numer można aktywować SMS-em o treści EN wysłanym na bezpłatny numer 8041 lub wybierając z klawiatury telefonu kod *121*# i wciskając przycisk połączenia.

Aktywacja jest potwierdzana SMS-em, w którym użytkownik otrzymuje przydzielony numer oraz termin jego ważności. Po upłynięciu okresu ważności usługa jest automatycznie przedłużana. W przypadku ofert na abonament i ofert mix w pierwszym dniu kolejnego cyklu rozliczeniowego a w ofertach na kartę po miesiącu od aktywacji. Z usługi można zrezygnować w dowolnym terminie wysyłając SMS-a o treści REZ na bezpłatny numer 8041 lub za pomocą kodu *114*9#.

Koszt aktywacji Orange Ekstra Numer to tylko 3 zł, podobnie jak opłata za przedłużenie ważności usługi o miesiąc.

Klienci, którzy będą zainteresowani przejęciem numeru wirtualnego i przeniesieniem go na osobną kartę SIM będą mogli rozpocząć proces za pomocą SMS-a o treści SIM wysłanego na bezpłatny numer 8041. W odpowiedzi otrzymają SMS ze swoim wirtualnym numerem SIM,
z którym wystarczy udać się do najbliższego salonu Orange, gdzie zostanie wykonana darmowa migracja.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News Wszystko co musisz wiedzieć o Orange Flex - nowej ofercie Orange

Nie ma co ukrywać, nowa oferta Orange Flex ogłoszona przez pomarańczowego operatora na początku maja, zrobiła duży szum na rynku telekomunikacyjnym. Wszystko za sprawą wprowadzenia przez Orange innowacyjnych rozwiązań i zmiany zasad funkcjonowania oferty sieci komórkowej. Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie słyszałeś o Orange Flex – czas to nadrobić. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej