Archiwalne

Oferty skrojone na miarę naszych potrzeb i możliwości

01.10.2015

Zobacz więcej na Orange.pl.

W handlu i usługach obecność prężnie działającej konkurencji to mnóstwo korzyści dla konsumentów. Ta zasada dotyczy również sieci komórkowych, które prześcigają się w składaniu intratnych propozycji swoim przyszłym i obecnym klientom. Do lamusa odchodzą rujnujące nasz budżet rachunki za korzystanie z telefonu, a my możemy wybrać ofertę skrojoną na miarę naszych potrzeb i możliwości, okraszoną wartościowymi dodatkami.

Pre czy post?

To podstawowe pytanie, na które musimy sobie odpowiedzieć. Jeżeli ponad wszystko cenimy sobie wolność i pragniemy sami decydować o wysokości comiesięcznych opłat za korzystanie z telefonu i Internetu – wybierzmy formę prepaid, czyli system na kartę (opłacanie z góry poprzez dowolną ilość doładowań na wybrane przez nas kwoty). Postpaid to rozwiązanie dla osób ceniących sobie stabilność i regularność oraz potrafiących z góry przewidzieć jaki abonament zapewni im wystarczającą ilość połączeń i internetu na każdy miesiąc w okresie, na który zostanie zawarta umowa. Wszystkie obecne w Polsce sieci komórkowe oferują swoim klientom obie możliwości korzystania ze swoich usług oraz mix obydwu rozwiązań (z niskim abonamentem, który uzupełniamy wedle aktualnych potrzeb i możliwości poprzez doładowania). Do wybrania konkretnej oferty danej firmy mają nas zachęcić… niebanalne dodatki.

Telefon i nie tylko

Firmy sprzedające usługi telekomunikacyjne proponują konsumentom coraz ciekawsze i droższe dodatki do umów: smartfony, laptopy, tablety, czy netbooki. Część urządzeń możemy otrzymać całkowicie za darmo jeżeli tylko zdecydujemy się na zawarcie umowy na określony czas (najczęściej od 12 do 24 miesięcy). Jeżeli jednak zdecydujemy się na najnowsze i najdroższe gadżety – najprawdopodobniej będziemy musieli ponieść część kosztów (kilkanaście lub kilkadziesiąt procent wartości urządzenia opłacimy z pierwszym rachunkiem lub kwota ta zostanie rozłożona na raty i doliczona do comiesięcznych faktur). Orange idzie krok dalej i oprócz sprzętów - oferuje swoim klientom również specjalne pakiety usług pozwalające w jednym miejscu kupić: abonament komórkowy, Internet mobilny i domowy, telefon stacjonarny oraz telewizję. Kolejną innowacją są Energia Orange i Orange Finanse - to rozwiązanie przyszłości (dostępne już dzisiaj!), pozwalające zaoszczędzić czas na załatwieniu wszelkich formalności podczas zawierania umów i opłacaniu rachunków u dostawców poszczególnych usług.

Porównajmy cyfry

Podejmując decyzję o związaniu się z konkretną telefonią  komórkową – poświęćmy chwilę na porównanie ważnych dla nas cyfr. Stawki będą nieco wyższe w ofertach na kartę, a niższe w ramach abonamentów. W ramach ofert prepaidowych zwróćmy szczególną uwagę na stawki za połączenia wewnątrz wybranej sieci (0 – 0,29 zł za minutę) oraz koszt połączeń z numerami spoza niej (około 0,25 – 0,29 zł za minutę), zestawmy ceny za  SMS (0 – 0,20 zł za sztukę) i MMS (0 – 0,29 zł za sztukę) oraz skonfrontujmy pakiety internetowe. Oferta dotycząca Internetu prepaid jest bardzo zróżnicowana i jeśli telefon w znacznej mierze służy nam do korzystania z portali społecznościowych, sprawdzania bieżących informacji, poczty itd. – porównajmy ceny i ilość MB lub GB dostępnych w ramach doładowań.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Technologia Plasmacluster w oczyszczaczach powietrza - czy to bezpieczne?

Nowe technologie to zazwyczaj skuteczne rozwiązania, które sprawdzają się w wielu branżach. W dzisiejszym artykule skupimy się na problemie z zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. czytaj więcej

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej

News Co to Blik i jak działa?

Transakcje bezgotówkowe co o nich wiesz? My całkiem sporo i dzisiaj pomówimy o jednej z nich, a konkretnie BLIKu, czyli płatności telefonem. Banki nie zasypują gruszek w popiele ciągle rozszerzają swoje możliwości zachęcając ludzi do częstszego obrotu pieniędzmi i korzystania z ich usług. Dzisiaj bez problemu przez internet zaciągniesz kredyt, ustanowisz limity na karcie czy sprawdzić historię przelewów. Obecnie najpopularniejszą opcją na dokonywanie płatności w sklepach jest karta debetowa lub kredytowa, gotówka schodzi na dalszy plan a prawdopodobnie niedługo ustąpi miejsca technologii BLIK. W tym artykule pokażemy Ci czym jest BLIK i dlaczego warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Outsourcing IT oszczędność i bezpieczeństwo w okresie pandemii

Jak rozsądnie zarządzać firmą w dobie pandemii? Jak już wielu z nas zauważyło ze względu na panujące obostrzenia wiele firm ograniczyło swoją działalność głównie do działań związanych z Internetem. Firmy w większości pracują zdalnie, większość spotkań z kontrahentami odbywa się on-line, a nawet sprawy w takich instytucjach jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych czy Urząd Skarbowy jesteśmy w stanie poprowadzić bez wychodzenia z domu. Czy na chwilę obecną firmy są dobrze przygotowane na całkowitą zmianę modelu działalności na on-line? Jakie rozwiązania należy wdrożyć? Jakie koszty ponieść? Jakie korzyści może przynieść firmie zlecenie części zadań zewnętrznym podmiotom? Czy outsourcing IT to optymalne rozwiązanie na dzień dzisiejszy? Sprawdźmy. czytaj więcej