Archiwalne

Oferta Telefonii Dialog - DIALOGmedia - coraz popularniejsza

29.12.2008



Pakiet DIALOGmedia jest dostępny w ofercie Dialogu od trzech kwartałów, ale - jak informuje Telefonia Dialog, już zyskał uznanie kilku tysięcy klientów.

Prawie 80% użytkowników DIALOGmedia deklaruje, że poleciłoby tę usługę swoim znajomym. Tak wynika z badania satysfakcji klientów przeprowadzonego przez niezależny instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC w październiku 2008 r. Do zakupu pakietu usług Telefonii DIALOG klientów skłania przede wszystkim atrakcyjna cena abonamentu oraz kompleksowość oferty, a także korzystne warunki promocji. Nie bez znaczenia jest także możliwość wyboru interesujących kanałów telewizyjnych.

Oferta łączy cztery usługi: telewizję cyfrową, wideo na żądanie, szerokopasmowy internet oraz telefonię stacjonarną. W ramach trzech profili – Standard (50 zł), Premium (100 zł) i VIP (150 zł), klient sam wybiera swój unikalny zestaw usług, tworząc multimedialny świat dopasowany do indywidualnych potrzeb, oczywiście z możliwością modyfikacji. Oznacza to, że w pakiecie DIALOGmedia nie ma „pustego” abonamentu.

Co ważne, im dłuższy jest okres obowiązywania umowy DIALOGmedia, tym niższe są ceny na poszczególne składowe pakietu. Dla przykładu, w profilu Premium o wartości 100 zł, w przypadku umowy zawartej na 24 miesiące, ceny usług kształtują się następująco: telewizja - 29,01 zł, internet - 37,0 zł, telefon – 12,76 zł. Pozostały kapitał, czyli 21,23 zł przeznaczyć można na wypożyczanie filmów, w cenie już od 1 zł.

Klienci DIALOGu mogą ponadto skorzystać aż z trzech promocji: „Wypróbuj telewizję DIALOGu! Dołącz do wybranych!” i „Wypróbuj telewizję cyfrową w DIALOGu” oraz "Wypróbuj HBO w DIALOGmedia". Dwie pierwsze oferty umożliwiają przetestowanie pakietu DIALOGmedia przez 30 dni z 90-proc. zniżką, bez żadnych zobowiązań i konsekwencji finansowych w przypadku rezygnacji z usługi. W ciągu kolejnych 90 dni DIALOG udzieli klientom wyjątkowo atrakcyjnego rabatu na wybrany zestaw usług – 50 proc. przy umowie na 24 miesiące lub 30 proc. przy umowie na 12 miesięcy. Dodatkowo, niezależnie od typu umowy, klientom przysługuje 90-proc. opust na dekoder telewizyjny. Promocja „Wypróbuj telewizję DIALOGu! Dołącz do wybranych!” skierowana jest do obecnych oraz nowych abonentów, natomiast „Wypróbuj telewizję cyfrową w DIALOGu” do abonentów Telefonii DIALOG SA związanych już wcześniej umowami terminowymi. Obie promocje trwają do końca stycznia 2009 r.

Kolejna akcja specjalna "Wypróbuj HBO w DIALOGmedia" polega na nieodpłatnym oglądaniu przez 30 dni kanałów HBO, HBO 2 i HBO Comedy, z możliwością rezygnacji bez żadnych konsekwencji. Z promocji skorzystać mogą obecni abonenci DIALOGmedia oraz nowi klienci, którzy wybiorą telewizję w DIALOGu i do 28 lutego 2009 r. podpiszą umowę na korzystanie z Pakietu HBO przez 6 miesięcy. Ofertę "Wypróbuj HBO w DIALOGmedia" można łączyć z pozostałymi promocjami.

DIALOGmedia jest dedykowany mieszkańcom obszarów, na których występuje infrastruktura DIALOGu (dawne województwa: wrocławskie, legnickie, jeleniogórskie, wałbrzyskie, zielonogórskie, elbląskie, łódzkie, bielskie oraz warszawska sieć Marina). Za uzyskanie dostępu do usługi DIALOGmedia wnosi się jednorazową opłatę wysokości od 9 zł, w przypadku umowy na 24 miesiące.

źródło: Dialog

News O procesach, które warto przekazać zewnętrznemu partnerowi

Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z outsourcingu. W zależności od profilu działalności, przedsiębiorcy decydują się przekazać w ręce specjalistów różne zadania. Jakie procesy najczęściej są przedmiotem umowy outsourcingu? czytaj więcej

News Mind Mapping- jak usprawnić swoją codzienną pracę

Przemęczenie, stres, a nawet wypalenie zawodowe - problem dotyka coraz większej ilości osób. Żyjemy szybko i pracujemy szybko. To niestety nie zawsze dobrze robi naszej głowie. Jedną z branż najbardziej dotkniętych problemem wypalenia zawodowego jest IT, pomimo wysokich zarobków charakteryzujących tę branżę. Wszystko z powodu przeładowania ilością informacji. Co robić, żeby nie “zwariować”? czytaj więcej

News Co to jest SEO?

SEO staje się coraz popularniejszą strategią marketingu internetowego. Znajduje zastosowanie zarówno w przypadku klasycznych stron firmowych, blogów, jak i sklepów e-commerce. Czym w praktyce jest ta strategia i jak wygląda jej wdrożenie? czytaj więcej

News Rynek sklepów on-line

W sieci robimy coraz więcej zakupów i oczekujemy, że produkty zakupione przez internet będą tańsze i bardzo często tak jest. Dodatkową formą, która może obniżyć koszt zakupu produktów jest cashback - przeczytaj więcej o tej formie obniżania cen zakupów przez internet. czytaj więcej