Archiwalne

Nowości w ofercie UPC dla firm

22.12.2008

UPC Polska rozszerza swoją ofertę usług dla firm. Oprócz dostępnych do tej pory atrakcyjnych pakietów zawierających superszybkie łącza internetowe o przepustowości aż do 20 Mb/s oraz linie telefoniczne z nawet 500 darmowymi minutami w ramach abonamentu, właściciele małych i średnich firm mogą teraz zamawiać usługę internetową i telefoniczną oddzielnie.

Dzięki nowej ofercie, każda mała firma może znaleźć elastyczne i wygodne rozwiązanie w korzystnej cenie.

Usługa internetowa dla firm dostępna jest w trzech wariantach zróżnicowanych pod względem przepustowości:

Internet dla Firmy start to oferta skierowana głównie do firm, które chcą mieć stabilny dostęp do Internetu w atrakcyjnej cenie. Łącze o przepustowości 2 Mb/s zapewnia wygodę korzystania z poczty elektronicznej i komunikatorów oraz szybkie przeglądanie stron www. Wynosząca 1 Mb/s prędkość wysyłania pozwala na komfortową wymianę plików.

Internet dla Firmy plus to rozwiązanie przygotowane z myślą o niewielkich firmach. Transfer 10 Mbit/s (download) / 2 Mbit/s (upload) umożliwia efektywną wymianę materiałów drogą elektroniczną i szybkie pobieranie danych z sieci. Użytkownicy tego pakietu otrzymają również do 3 publicznych adresów IP.

Internet dla Firmy max to superszybkie łącze internetowe o przepustowości aż 20 Mbit/s, przeznaczone dla abonentów wymieniających przez Internet duże ilości danych. Duża szybkość wysyłania danych, wynosząca 4 Mbit/s oraz aż 5 publicznych adresów IP, pozwala na komfortową komunikację z partnerami i współpracownikami.

Klienci, którzy zdecydują się na zakup usługi internetowej dla firm (osobno lub w pakiecie z usługą telefoniczną) mogą również skorzystać pakietu bezpieczeństwa UPC SmartGuard, który skutecznie zabezpiecza komputery przed wirusami, a także spamem, phishingiem oraz innymi niepożądanymi lub niebezpiecznymi treściami występującymi w Internecie. Możliwa jest również instalacja routera WiFi z zaporą ogniową, który umożliwia bezprzewodowe korzystanie z Internetu w każdym miejscu firmy, zapewniając ochronę sieci wewnętrznej przed atakami z internetu.

W Pakiecie dla Firmy plus i Pakiecie dla Firmy max usługi te zawarte są w cenie miesięcznego abonamentu, który zaczyna się już od 122 zł brutto.

Wariant Łącze internetowe
(download / upload)
Dodatkowe
usługi
Cena
netto
Cena
brutto
Internet dla Firmy start 2 / 1 Mb/s SmartGuard,
Router WiFi
80,00 zł 97,60 zł
Internet dla Firmy plus 10 / 2 Mb/s SmartGuard,
Router WiFi
200,00 zł 244,00 zł
Internet dla Firmy max 20 / 4 Mb/s SmartGuard,
Router WiFi
450,00 zł 549,00 zł

Dodatkowo do oferty została wprowadzona usługa stałego adresu IP, skierowana do klientów z segmentu SME, którym umożliwi ona korzystanie z serwera ftp, czy utrzymanie firmowej strony www. Opłata za usługę wynosi 29 zł brutto.

Usługa telefoniczna dla firm, to aż 250 minut w pięćdziesięciozłotowym abonamencie dla każdej linii. Minuty w ramach abonamentu można wykorzystać na połączenia lokalne i międzymiastowe w dowolnym czasie w trakcie jednego okresu rozliczeniowego.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej