Archiwalne

Nowoczesny pakiet usług IP dla biznesu w ofercie DIALOGu

26.01.2011

i-Firma, i-Centralka oraz i-Konferencja – to trzy nowe usługi z pakietu IP dla biznesu oferowane przez DIALOG w oparciu o wdrożoną, najnowocześniejszą platformę usługową SoftSwitch klasy 5.0. W drugim kwartale roku operator planuje wprowadzenie kolejnego produktu biznesowego: i-Biuro.

– Dostęp on-line przez całą dobę do zasobów własnej firmy, niezawodność działania usługi, utrzymywanie sprawności sprzętu przez DIALOG, dzięki czemu firmy mogą zrezygnować z nocnych dyżurów służb technicznych, nowe rozwiązania sprzętowe i łatwość integracji z innymi systemami – to tylko wybrane korzyści naszej nowej oferty dla biznesu – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Zależy nam, aby zapewnić klientom najnowocześniejszy portfel produktów, które umożliwią im skupienie się na podstawowej działalności biznesowej – dodaje.

Nowe propozycje DIALOGu pozwalają klientom ograniczyć nakłady na sprzęt IT, ponieważ działają one „wirtualnie” na sprzęcie operatora (Klient konfiguruje je on-line poprzez dedykowany portal www) i są w pełni skalowalne.

i-Firma to nowy produkt głosowy a zarazem plan taryfowy z Liniami IP oraz Trunkami IP. W ramach tej taryfy można także uruchomić usługę i-Centralka, czyli wirtualną centralkę abonencką.

Linie IP umożliwiają przedsiębiorstwu konfigurację usługi głosowej zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz korzystanie z dowolnej liczby numerów za pośrednictwem telefonów analogowych lub IP.
Trunk IP to łącze do wszelkiego rodzaju centralek abonenckich z definiowaną liczbą równoległych połączeń oraz zakresem numeracji DDI. Każdy z tych dostępów może być konfigurowany on-line w zakresie usług dodatkowych przez dedykowany portal www, co pozwala na elastyczne zarządzanie polityką telekomunikacyjną w firmie.

Usługa i-Centralka pozwala natomiast na zgrupowanie wszystkich łączy w firmie w celu stworzenia jednolitej i zarządzanej centralnie sieci firmowej. Dzięki niej Klienci mogą korzystać z nowoczesnych usług pracy grupowej, takich jak m.in. plan numeracji skróconej, możliwość rezerwacji połączenia do zajętego numeru czy możliwości zdefiniowania jednego numeru dla wszystkich połączeń wychodzących poza firmę. Istnieje także możliwość tworzenia wewnętrznych grup obsługi poprzedzonych systemem automatycznych zapowiedzi głosowych Rozszerzeniem oferty i-Centralka są usługi pracy zdalnej, takie jak równoległe dzwonienie, zdalne biuro oraz mobilne biuro. Pozwalają one na korzystanie z telefonu znajdującego się na biurku z każdego miejsca w kraju i na świecie przy wykorzystaniu dostępu do internetu.

i-Firma – jako nowoczesna usługa dla biznesu – świadczona jest w oparciu o platformę usługową klasy 5. Umożliwia ona świadczenie usług głosowych w technologii IP – przez łącza dostępowe. Wysoka jakość głosu, bezpieczeństwo i poufność prowadzonych rozmów, możliwość stworzenia jednolitej sieci firmowej bez konieczności inwestowania w osobne rozwiązania telekomunikacyjne – to tylko kilka zalet nowej oferty. Usługa ma na celu także optymalizację kosztów u samych abonentów, gdyż nowe usługi ograniczają rachunki za prąd, koszty kolokacji sprzętu, serwisu i utrzymania. Za tę część infrastruktury telekomunikacyjnej opłaty ponosi Telefonia DIALOG.

Kolejny nowy produkt DIALOGu to i-Konferencja, czyli otwarty mostek telekonferencyjny. Pozwala on na jednoczesne kontaktowanie się od kilku do kilkudziesięciu rozmówców z odległych miejsc. Usługa dostępna jest nie tylko dla abonentów DIALOGu, ale także dla klientów innych operatorów w kraju i na świecie, przy użyciu dedykowanych numerów dostępowych: 801 006 060 – dla połączeń z krajowych sieci stacjonarnych i 71 783 33 33 – dla połączeń z krajowych sieci komórkowych oraz z zagranicy. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zarezerwować pokój konferencyjny.

źródło: Dialog

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News Cyberhigiena dla seniora - jak chronić osoby starsze przed oszustwami online?

Cyfrowy świat może być pełen zagrożeń, szczególnie dla osób starszych, które nie wychowywały się w dobie internetu. Phishing, fałszywe wiadomości od „wnuczka”, złośliwe oprogramowanie udające aktualizacje – to tylko niektóre z niebezpieczeństw, na jakie narażeni są seniorzy. Właśnie dlatego tak ważna jest cyberhigiena, czyli zestaw nawyków, które pomagają bezpiecznie poruszać się po sieci. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?

Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcej