Archiwalne

Nowe zasady sprzedaży usług Vectry na trudne czasy

03.06.2009

Od czerwca Vectra zmienia zasady sprzedaży wszystkich produktów swojego portfolio – telewizji kablowej, internetu i telefonu.

Nowi abonenci operatora otrzymują rozwiązania, które pomogą im przeciwstawić się obecnemu trudnemu okresowi. Skrócone zostały okresy zobowiązań umów promocyjnych, zniesiono konsekwencje finansowe z powodu rezygnacji z usług przez osoby, które utraciły pracę. Ponadto oferta „Happy Hours”, dostępna w Salonach i Biurach Vectry na terenie całego kraju, umożliwia zakup usług na wyjątkowo preferencyjnych warunkach.

Wychodząc naprzeciw potrzebom abonentów, których także dotyka obecna trudna sytuacja gospodarcza, Vectra znacząco zmieniła zasady sprzedaży swoich usług - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach. W umowach zawieranych po 1 czerwca króceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań. I tak umowy na 12 miesięcy, są zawierane na okres 9 miesięcy, natomiast okres zobowiązania umów 24 miesięcznych jest skrócony do 18 miesięcy.

Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy straci zatrudnienie. Natomiast oferta „Happy Hours” to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera Vectra.

źródło: Vectra