Archiwalne

Nowe stawki połączeń i telefony w Orange dla Firm

17.09.2007

Od dziś klienci korzystający z oferty biznesowej Orange mogą zamawiać nowe telefony Alcatel C701, Nokia 3110 classic, Nokia 6086 i Sony Ericsson W580i. Taniej niż do tej pory kupią też Motorolę W375. Ponadto, od września 2007 w ramach abonamentu dzwonią taniej do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne.

Już za 1,22 zł z VAT można zostać posiadaczem Alcatela C701, Nokii 3110, Nokii 6086, Sony Ericssona W580i lub Motoroli W375. Wystarczy podpisać umowę na 24 lub 30 miesięcy w ramach jednej z trzech promocyjnych ofert: Nowy Orange dla Firm, Taryfa Malejąca dla Firm lub Nowy Orange dla Firm w e-sklepie.

Od września w Orange dla Firm ruszyła nowa oferta - równe stawki. Każdy klient, który kupi aktywację w dowolnym biznesowym planie taryfowym, otrzyma zwiększony pakiet minut do wszystkich sieci (do 900 minut) oraz niższą, jednakową stawkę na połączenia do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne (0,37 zł netto lub 0,33 zł netto - w zależności od wybranego planu) w ramach abonamentu.

źródło: Orange

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Co to jest centrala PBX?

W czasach wszędobylskiej cyfryzacji wdzierającej się do praktycznie każdego obszaru naszego życia, prowadzona jest wielokanałowa komunikacja na niespotykaną dotąd skalę. W każdym urzędzie, biurze, uczelni czy zakładzie przemysłowym odbywa się nieustanna wymiana informacji z wykorzystaniem najnowszych technologii. Aby zapewnić optymalne, wewnętrzne zarządzanie tym nieustającym przepływem informacji i kontrolować wszystkie połączenia potrzebne są odpowiednie urządzenia. czytaj więcej

News SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji

SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcej

News Po co komu SIP Trunk z numerem komórkowym?

SIP Trunk to standardowa w dzisiejszym świecie usługa telekomunikacyjna. Ale nie każdy wie, że oprócz lub zamiast numeracji stacjonarnej, można też użyć tu numeracji komórkowej, dzięki czemu użytkownicy centrali telefonicznej korzystając z telefonów stacjonarnych na biurkach, będą prezentowali się osobie odbierającej połączenie numerem komórkowym. Ale po co to komu jest potrzebne? czytaj więcej