Archiwalne

Nowa szata ozdobiła elewację wrocławskiej siedziby Telefonii DIALOG

02.12.2008

Nowa, wielkoformatowa reklama okrywa siedzibę Telefonii DIALOG SA na placu Jana Pawła II. To już czwarta wymiana projektu graficznego siatki w historii firmy.

Odważna kolorystyka projektu symbolizuje stale rosnący zakres usług Spółki DIALOG, ofertę dobrze znaną – telefonię i internet oraz dwie nowe propozycje, dostępne w portfolio DIALOGu od marca bieżącego roku – telewizję cyfrową i wypożyczalnię filmów.

Wielobarwne siatki zdobią ściany DIALOGu od ponad czterech lat. Atrakcyjna lokalizacja budynku przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych powoduje, że wrocławianie i turyści traktują reklamy Spółki jako stały punkt odniesienia, trwale wpisany w krajobraz miasta.

Nowa siatka znacznie różni się od poprzednich.
- Tej jesieni DIALOG zdecydowanie dodaje barw - podkreśla Romuald Mendelak, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG SA. - Nasza oferta to paleta atrakcyjnych multimedialnych możliwości. Realizując ten projekt dajemy także wyraz naszej optymistycznej i żywiołowej naturze. Wielobarwna elewacja wprowadza element ożywienia w szary, jesienno-zimowy krajobraz Wrocławia.

Projekt graficzny, który opiera się na nowej identyfikacji wizualnej, przygotowała agencja reklamowa Grupa 3 z Krakowa. Dynamiczna kreacja powstała przy użyciu grafiki wektorowej. Odchodzi ona od dotychczasowej komunikacji wizualnej firmy oraz wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencyjnych przekazów. Nowa identyfikacja wykorzystywana jest również w innych materiałach promocyjnych Telefonii DIALOG SA.

Całkowita powierzchnia siatki to prawie 2380 m2 - wykonana jest ona z nowoczesnych materiałów, umożliwiających prawidłową wentylację pomieszczeń biurowych i spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa i higieny pracy. To największa tego typu reklama w stolicy Dolnego Śląska.

źródło: Dialog

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

Netia NETIALINO już oficjalnie! Prezesi Netii i Kolei Dolnośląskich obrali wspólny kurs do pomagania

Prezesi Netii oraz Kolei Dolnośląskich uroczyście podpisali umowę o współpracy przy pociągu NETIALINO – połączeniu, którego nazwa jest efektem wygranej licytacji w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. czytaj więcej

Mobile Vikings Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

21 minut – średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98 procent, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty. czytaj więcej