Archiwalne

Netia z kampanią reklamową GigaKablówki

04.09.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, czyli oferty Netii na sieci HFC dawnego Aster. Kampania swoim zasięgiem obejmuje Warszawę i Kraków a operator wykorzystuje w niej szereg lokalnych nośników reklamowych, w tym: airwalle, ekrany i powierzchnie w komunikacji miejskiej, lokalne stacje radiowe, kinowe spoty reklamowe oraz eventy.

Na początku września ruszyła najnowsza kampania reklamowa Netii – GigaKablówka. Promowane są jedne z najszybszych usług internetowych w Polsce (do 300 Mb/s), z których mogą skorzystać mieszkańcy Krakowa i Warszawy. Było to możliwe dzięki modernizacji sieci HFC dawnego Aster dokonanej z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań sieciowych DOCSIS 3.0.

W kampanii zostanie wykorzystanych szereg mediów lokalnych w tym: airwalle, ekrany i powierzchnie w komunikacji miejskiej (autobusy i metro), lokalne stacje radiowe (Antyradio, Eska, Wawa, Eska, RMFMaxx, Plus), spoty reklamowe w sieci Multikino, akcje eventowe, reklamy wielkoformatowe na siedzibie Netii i wiele innych. Netia przygotowała również dedykowaną stronę www.gigakablowka.pl oraz prowadzi intensywną komunikację online.

„Kampania promocyjna GigaKablówki jest dla marki Netia najważniejszym projektem marketingowym w tym roku. Znajduje to więc odzwierciedlenie w naszych działaniach. Jeszcze nigdy w historii kampanii reklamowych Netii nie korzystaliśmy z tak wielu różnorodnych kanałów komunikacji jednocześnie – powiedział Michał Breś, Starszy Kierownik Komunikacji Marketingowej odpowiedzialny za przygotowanie działań promocyjnych.

Oferta Netii obejmuje najszybszą opcję prędkości pobierania danych do 300 Mb/s. Dostępne są też wolniejsze warianty: do 20 Mb/s oraz do 100 Mb/s. Klienci oprócz internetu mogą wybrać pakiet z TV i telefonem. Telewizja w Netii to do wyboru blisko 180 kanałów w cyfrowej jakości, w tym blisko 60 kanałów HD. Klienci mogą dowolnie kształtować swoją ofertę, wybierając z kilkunastu pakietów tematycznych.

Łączna liczba lokali w zasięgu sieci HFC po dawnym Aster, na której usługi może świadczyć Netia to około 314 tys. w Warszawie i około 106 tys. w Krakowie. Cały potencjał trafi do sprzedaży do końca listopada br.

Za opracowanie kampanii reklamowej GigaKablówki odpowiada agencja Brasil oraz Youngers.pl (eventy). Zakupem mediów zajęły się domy mediowe: Carat Polska (offline) oraz Value Media (online).

źródło: Netia

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News Jak wybrać firmę do stworzenia strony internetowej?

Każdy, kto prowadzi własną działalność, powinien posiadać profesjonalną stronę internetową. Na rynku jest wiele firm, które oferują usługi tworzenia stron www. Sprawdź, jak wybrać najlepszą z nich! czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej