Archiwalne

Netia gratuluje sukcesu drużynie Magmy

09.06.2010

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji


Skonstruowany przez polskich studentów łazik marsjański Magma stanął na podium prestiżowych międzynarodowych zawodów University Rover Challenge. Ekipa, której głównym sponsorem jest Netia, zajęła wysokie, trzecie miejsce.

W tegorocznej edycji konkursu, który odbył się na pustyni w Utah w Stanach Zjednoczonych w dniach 3-5 czerwca 2010, polska Magma skonstruowana przez studentów z Białegostoku i Torunia, była jedynym dopuszczonym do zawodów reprezentantem Europy. W klasyfikacji końcowej zajęła prestiżowe trzecie miejsce.

Młodzi konstruktorzy oceniani byli w pierwszej kolejności za wagę, jakość materiałów i wykonanie maszyn. Łaziki musiały poradzić sobie w ekstremalnych warunkach pustyni Utah, a do startu dopuszczono jedynie 7 z 12 zgłoszonych urządzeń.

Magma, ważąc jedyne 35 kg, przodowała jako najlżejszy z łazików. Dalszy etap zawodów polegał na wykonaniu 4 wymagających szczególnych właściwości zadań: rozpoznania terenu, dotarciu z pakietem medycznym do rannego astronauty, zdalnego serwisowania urządzeń i poszukiwaniu śladów życia. Ze względu na wyjątkowo trudne warunki – bardzo wysoką temperaturę, wyboiste ukształtowanie terenu i piaszczyste podłoże – nie wszystkim zespołom udało się ukończyć rywalizację w poszczególnych zadaniach, jednak Magma poradziła sobie znakomicie.

Trzecie miejsce i pokonanie rywali ze Stanów Zjednoczonych i Kanady to niewątpliwie wielkie osiągnięcie. Tym bardziej, że Polacy przegrali tylko z ekipą wspieraną technologicznie przez NASA (zajęła pierwsze miejsce) i tylko kilkoma punktami przegrała rywalizację o drugie miejsce z Kanadyjczykami w Uniwersytetu w Yorku.

„Miejsce na podium tego prestiżowego konkursu świadczy o ogromnym potencjale młodych konstruktorów - gratulujemy im serdecznie! Dla nas to dowód na to, że warto inwestować w polską myśl techniczną, coraz częściej zauważaną na arenie międzynarodowej, a w kraju czasem niedocenianą.” – powiedziała Małgorzata Babik, dyrektor ds. PR w Netii - „Mamy nadzieję, że takie sukcesy wpłyną na zainteresowanie młodzieży kierunkami ścisłymi, tak istotnymi w rozwoju naszej gospodarki.”

źródło: Netia

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej

Netia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat

Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcej