Archiwalne

Nagrody dla neostardy i Orange

25.04.2008

Zobacz więcej na Orange.pl.

Polscy czytelnicy Readers Digest wyróżnili neostradę tp złotą statuetką marki godnej zaufania. Ponadto, w najnowszej, polskiej edycji albumu „Superbrands i Business Superbrands 2008" wśród najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych znalazły się Orange i neostrada tp

- Warto zmieniać życie na lepsze, rozwijając pasje, myśląc o przyszłości rodziny i karierze zawodowej. W realizacji tych planów pomaga od lat neostrada tp. Bardzo się cieszę, że nasza usługa po raz kolejny otrzymała złotą statuetkę marki godnej zaufania w kategorii "Firma Internetowa" - powiedział odbierając nagrodę Grzegorz Marek, dyrektor Departamentu Usług Internetowych TP. 

Neostrada tp została wyróżniona "Złotą Statuetką Marki Godnej Zaufania" w kategorii firma internetowa. Na usługę TP wskazało najwięcej, 31,6 proc. respondentów, kolejne Allegro.pl zyskało 16,2 proc. głosów, a Onet.pl 15,5 proc. Marki były oceniane pod względem jakości, wartości w stosunku do ceny, siły wizerunku oraz zaspokojenia potrzeb klienta. 

Czytelnicy Readers Digest konsekwentnie doceniają neostradę tp. W 2007 roku usługa również została uznana za markę godną zaufania. Badanie obejmuje swym zasięgiem 16 krajów europejskich. 

- Dzięki badaniu Superbrands Polacy mieli szansę spośród 1000 różnych marek wybrać najlepsze i najbardziej godne zaufania. Bardzo się cieszę, że wśród nich znalazły się Orange i neostrada tp. Orange z ponad 14 mln klientów jest liderem na rynku telefonii komórkowej, a neostrada tp stała się wręcz synonimem internetu w Polsce - uważa Wojciech Pronobis, dyrektor Departamentu Mediów i Komunikacji na Rynku Masowym TP 

Wydawnictwo Superbrands określane jest mianem swego rodzaju „biblii brandingu". Wyróżnione marki wyłaniane są w kilku etapach - przede wszystkim przez Radę Marek, ale także przez blisko 11 tys. konsumentów. We wszystkich programach organizowanych tak w Polsce jak i na świecie tytuł przyznawany jest bezpłatnie. 

Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca w 80 krajach. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach.

źródło: TPSA

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Wideokonferencje – rozwiązanie dla firm z wielu branż

Finanse, medycyna, prawo, edukacja i szkolenia to tylko niektóre branże, które mogą czerpać ogromne korzyści z zastosowania wysokiej jakości rozwiązań wideokonferencyjnych. Doceniamy je szczególnie dzisiaj, w czasach pandemii, która pokazała nam, że praca zdalna i komunikacja na odległość to nie pieśń przyszłości, ale nasza aktualna rzeczywistość. Idealne, interaktywne środowisko pracy zapewnią rozwiązania wideokonferencyjne marki Grandstream. czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Wystartowała IV edycja konkursu „Seeds for the Future Polska”

„Seeds for the Future” to międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI organizowany w Polsce po razy czwarty. Jego celem jest wyłonienie uzdolnionych studentów na uczelniach wyższych i zapewnienie im możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w zakresie nowych technologii. czytaj więcej