Archiwalne

Multimedia Polska: pakiet Cyfrowy Komfort w Gorzowie Wlkp.

18.01.2011

Cyfrowy Komfort – to pakiet, który od stycznia tego roku dostępny jest w ofercie operatora Multimedia Polska dla abonentów z Gorzowa Wielkopolskiego. Multimedia Polska jest na ta chwilę jedynym dostawcą telewizji kablowej w Gorzowie Wielkopolskim, który zapewnia swoim abonentom programy w cyfrowej jakości.

Co w praktyce oznacza włączenie Cyfrowego Komfortu? Przede wszystkim więcej kanałów w cyfrowej jakości. Dzięki modernizacji sieci i wprowadzeniu nowego pakietu, abonenci Multimedia Polska, jako jedyni klienci „kablówek” w Gorzowie, mają do dyspozycji 78 programów w cyfrowej jakości, a uwzględniając pakiety tematyczne, także 12 w standardzie HD.

Usługa Telewizji Cyfrowej w Multimedia Polska niesie za sobą także szereg nowych możliwości. Korzystanie z przewodnika programowego czy VOD to tylko dwie spośród wielu nowych funkcji, które wprowadzają użytkownika w trzeci wymiar telewizji.

- Ostatnie inwestycje pozwoliły nam zbudować nowoczesną sieć, która gwarantuje najwyższą jakość odbioru i atrakcyjną ofertę programową. Dzięki temu jako jedyni na gorzowskim rynku telewizji kablowych, oferujemy usługę telewizji cyfrowej w jakości HD. Od początku roku nasza oferta została również wzbogacona o programy z paczki Polsatu. To wszystko stawia ją na pozycji nr 1 w Gorzowie Wielkopolskim – mówi Marcin Bartold, Dyrektor Regionu Północno-Zachodniego w Multimedia Polska.

Do 31 marca br. w zasięgu Cyfrowego Komfortu będą wszyscy abonenci Multimedia Polska z Gorzowa i Barlinka, a już w tej chwili z pełnej ofert telewizji cyfrowej mogą korzystać mieszkańcy Słubic, Rzepina, Mostkowa i Myśliborza. Dokładny grafik przebiegu prac modernizacyjnych dostępny jest w Biurach Obsługi Klienta Multimedia Polska oraz u przedstawicieli handlowych.

źródło: Multimedia Polska 

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Liga Mistrzów UEFA w ofercie Cyfrowego Polsatu - najlepsze klubowe rozgrywki w cenie abonamentu

Już od dzisiaj dostępne są nowe, mistrzowskie oferty telewizyjne Cyfrowego Polsatu z nowym pakietem sportowym Polsat Sport Premium w cenie (http://sklep.cyfrowypolsat.pl/uefa). Dzięki tej wyjątkowej propozycji fani najlepszych klubowych rozgrywek piłkarskich będą mogli oglądać po raz pierwszy w Polsce wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Wszystko to na nowych kanałach sportowych − Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD – oraz w czterech serwisach telewizyjnych premium w systemie PPV. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Świętuj Dzień Dziecka z Cyfrowym Polsatem

Z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował dla najmłodszych widzów wyjątkowy prezent. To dostęp do 3 popularnych kanałów dla dzieci − Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr. oraz wiele dodatkowych treści VOD w serwisie Cyfrowy Polsat GO. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej