Archiwalne

Moje Przedszkole pod patronatem Crowley Data Poland

03.12.2008

Crowley Data Poland, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, zorganizował akcję Moje Przedszkole, poprzez którą wspierać będzie publiczne przedszkola.

Firma wyselekcjonowała 6 przedszkoli publicznych, o których potrzebach usłyszała od swoich konsultantów handlowych, zlokalizowanych na terenie miast, gdzie firma prowadzi swoją działalność. Crowley Data Poland zaangażował się w pomoc dla każdej z wybranych placówek, przekazując im własne środki finansowe, ale zamierza także zachęcać do uczestnictwa w kampanii swoich klientów.

- Akcja Moje Przedszkole ma uwrażliwić przedstawicieli biznesu i zachęcić ich do działań na rzecz swojego najbliższego otoczenia - mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu i inicjator kampanii w Crowley Data Poland. - Nie dysponujemy wielkimi budżetami na aktywności pr-owe czy marketingowe, ale wspólnymi siłami, przy zaangażowaniu naszych klientów możemy przyczynić się do rozwiązania paru istotnych problemów. Troska o zapewnienie odpowiedniej opieki oraz warunków dla rozwoju i kształcenia, szczególnie dla tych najmłodszych, dotyka każdą polską rodzinę także nas oraz naszych klientów, z którymi współpracujemy.

Współpracując z jednostkami administracji publicznej Crowley Data Poland zna problemy, z jakimi borykają się te instytucje, których środki na cele edukacyjne są bardzo ograniczone. Dodatkowe zajęcia dydaktyczne, zaproszenie teatrzyku czy wycieczka po okolicy stanowią dla nich często barierę budżetową nie do pokonania.

Kampania Moje Przedszkole ruszyła z początkiem grudnia b.r. i będzie prowadzona przez kolejny rok. Bieżące informacje na temat możliwości przystąpienia do akcji oraz realizowanych działań dostępne będą w serwisie internetowym crowley.pl.

źródło: Crowley

News Najczęstsze błędy firm podczas korzystania z big data

Pod pojęciem BIG DATA kryją się duże zbiory danych, zarówno ustrukturyzowanych, jak i zmiennych. Wirtualne informacje potrafią codziennie zalewać firmy i korporacje. Ich ogromna ilość powoduje, że potrzeba wyspecjalizowanych środków do ich usystematyzowania. Poprawne używanie danych pozwala firmom na lepsze zrozumienie zmian rynkowych i procesów zachowania klientów. Jednak wiele z nich popełnia błędy podczas korzystania z big data. Jak ich uniknąć? czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI o znaczeniu pasma C dla sukcesu biznesowego 5G

Podczas dorocznej, 4. już konferencji poświęconej zarządzaniu częstotliwościami w regionie Azji i Pacyfiku, która odbyła się w Bankoku, Huawei zaprezentował stałą szerokość pasma C – 100 MHz – dedykowaną dla jednego operatora, która jest trendem napędzającym przyszły sukces biznesowy 5G. Producent rozwiązań ICT był jednym z partnerów wydarzenia, które odbyło się pod patronatem Forum Global, Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU) oraz Telekomunikacyjnej Grupy Azji i Pacyfiku (Asia-Pac czytaj więcej