Archiwalne

MNI na kongresie 3GSM 2007 w Barcelonie

09.02.2007

Na rozpoczynającym się w poniedziałek kongresie 3GSM 2007 w Barcelonie, MNI SA i spółki zależne Breakpoint oraz MNI Technology Development będą promować swoje najnowsze projekty dedykowane użytkownikom telefonii trzeciej generacji. Udział MNI w tym spotkaniu to element strategii, która zakłada budowę silnej grupy medialnej i rozwój w segmencie dostawców zaawansowanych usług mobilnych na rynkach międzynarodowych.

„Realizowana strategia MNI zakłada intensywny rozwój Grupy w sektorze mobilnych multimediów. Nasz udział w kongresie 3GSM ma związek się z planami ekspansji MNI na rynkach międzynarodowych” – mówi Piotr Koenig, prezes zarządu MNI SA.

Podczas kongresu MNI zaprezentuje 3G Video Call, platformę do zarządzania usługami mobilnymi dla mediów i biznesu oraz najlepsze gry JAVA i usługi portingowe oferowane partnerom z całego świata.

3G Video Call jest autorskim, unikalnym w skali międzynarodowej narzędziem do tworzenia serwisów w technologii 3G. Rozwiązanie MNI z uwagi na zastosowanie dynamicznego menu jest rewolucją na rynku. Dzięki niemu możliwe jest tworzenie wielopoziomowych tematycznych portali video dedykowanych telefonii 3G. Zastosowane rozwiązanie pozwoli na przesyłanie multimedialnych treści we wszystkich dostępnych kanałach komunikacyjnych. Projekt MNI znajdzie zastosowanie m.in.w marketingu mobilnym, informacji i rozrywce. Z usługi MNI skorzystała już stacja MTV Polska.

„Podczas kongresu MNI wspólnie z MTV Polska zaprezentuje wdrażane serwisy do tworzenia nowoczesnych, interaktywnych formatów telewizyjnych. Jednym z pierwszych projektów wykorzystujących naszą platformę 3G Video Call jest budowa mobilnej telewizji społecznościowej MTV Ubiq.” – powiedział Piotr Koenig.

Z kolei reprezentująca MNI spółka Breakpoint, lider na polskim rynku producentów gier i aplikacji na telefony komórkowe, zaprezentuje na targach w Barcelonie najnowsze pomysły na gry mobilne oparte o znane licencje. Wśród nich Wiedźmina opartego o prozę Andrzeja Sapkowskiego, Footbag-Zośkę – pierwszą markową symulację popularnego sportu ulicznego oraz - właśnie pozyskane – Yamakasi. W 2007 roku Breakpoint, który większość sprzedaży lokuje na rynkach Europy Zachodniej, Ameryki, Północnej i Azji, szczególny nacisk kładzie na szybki zwiększenie obecności na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zgodnie ze strategią firmy w 2007 roku zostanie wydane kilka gier licencyjnych, które w całości będą wyprodukowane i wydane przez Breakpoint.

Źródło: MNI

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

Lenovo MWC 2018 - Lenovo prezentuje pełną ofertę inteligentnych produktów: od modułów do smartfonów, przez urządzenia 2w1 serii Yoga, po wyposażenie centrów danych

Dziś na Mobile World Congress 2018 firma Lenovo zaprezentowała techniczne innowacje na rok 2018 będące efektem intensywnych prac nad rozwojem rozszerzonej inteligencji (Augmented Intelligence). czytaj więcej

ARCHOS ARCHOS Citee Connect: pierwsza na świecie elektryczna hulajnoga z Androidem

ARCHOS Citee Connect to zaprojektowana we Francji elektryczna hulajnoga, fabrycznie wyposażona w komputer pokładowy z Androidem. W kierownicy e-pojazdu umieszczony został panel kontrolny z 5-calowym ekranem. Użytkownik może monitorować zużycie energii, bezpiecznie nawigować po mieście i korzystać z wielu dodatkowych funkcji, dzięki wsparciu dla aplikacji mobilnych. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej