Archiwalne

Lato kinomanów w DIALOGmedia

02.07.2010


Sensacja, erotyka i najbardziej docenione tytuły filmowe w promocyjnych cenach – wszystko to czeka fanów kina w letniej promocji telewizji cyfrowej DIALOGu.

Filmowe promocje tematyczne w wypożyczalni filmów DIALOGmedia cieszą się dużą popularnością klientów. W lipcu ruszył zatem kolejny, trzeci już cykl promocyjnych cen w VoD DIALOGu. Oferta skierowana jest głównie do starszych widzów, choć nie zabraknie w niej również pozycji familijnych.

„Sensacyjny początek lata” to pakiet filmów sensacyjnych dostępnych przez cały lipiec w niższych cenach.

„Gorący sierpień” to propozycja dla widzów dorosłych – kilkanaście pikantnych tytułów z kategorii erotyka w ofercie promocyjnej (obecnie w całej bibliotece tej kategorii znajduje się kilkadziesiąt pozycji). Ta kategoria filmów cieszy się wśród klientów bardzo dużym zainteresowaniem. Aby ograniczyć dzieciom dostęp do niepożądanych treści można zastosować funkcję „Kontrola Rodzicielska”.

Z kolei na pożegnanie lata DIALOG przygotował ofertę specjalną. „Wrzesień z nagradzanymi” to możliwość obejrzenia przez cały miesiąc w promocyjnej cenie 16 pozycji nominowanych lub nagradzanych w najważniejszych konkursach i przeglądach filmowych na świecie.

Wypożyczalnia filmów na życzenie (VoD) jest bardzo wygodną formą domowej rozrywki. W przypadku DIALOGu obejmuje już ponad 700 tytułów znakomitych filmów i programów oraz umożliwia dostęp przez całą dobę bez wychodzenia z domu. Wyboru i zamówienia dokonuje się wprost z ekranu telewizora używając tylko jednego przycisku na pilocie. Przed zakupem można przeczytać opis lub obejrzeć bezpłatny zwiastun. Wybrana pozycja jest dostępna natychmiast, przez 24 h, a tym okresie można ją obejrzeć wielokrotnie. Gdy minie czas wypożyczenia, film automatycznie przestaje być dostępny, nie ma więc problemu z dodatkowymi opłatami za opóźnienia w zwrocie. VoD to komfort zamówienia, natychmiastowa realizacja, atrakcyjne ceny oraz bezpieczeństwo i dyskrecja.

źródło: Dialog

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej