Archiwalne

Kto zostanie 100 tysięcznym klientem MOBILKING i wygra nagrodę?

06.08.2008

Już w sierpniu 2008 osoba, która kupi pakiet startowy operatora będzie mieć dużą szansę by stać się 100 tysięcznym klientem MOBILKING.

Szczęśliwiec będzie mógł zabrać osobę towarzyszącą do prawdziwej piłkarskiej mekki, na mieszczący blisko 100 tysięcy osób stadion Camp Nou w Barcelonie oraz obejrzeć wybrany mecz Champions League. Wymarzona wygrana dla każdego piłkarskiego kibica zostanie przyznana osobie, która uaktywni kartę MOBILKING jako 100 tys.

MOBILKING już po trzech miesiącach przekonał do siebie blisko 50 tysięcy osób, by po kolejnych trzech miesiącach uzyskać dwukrotnie wyższy wynik. Jedna niska cena do wszystkich sieci, bez ukrytych opłat, ogólnopolski zasięg, profesjonalna obsługa klienta, szeroka sieć sprzedaży i dopasowana oferta sprawiły, że do MOBILKING przekonało się tysiące Polaków. Sama marka osiągnęła 80 proc. rozpoznawalności wspomaganej wśród młodych mężczyzn. Dodatkowo 80 proc. młodszej widowni deklaruje, że widziała reklamę MOBILKING.

„Szansa na 100 tys. klientów już po pół roku działalności pokazuje jak potrzebny był w Polsce operator dla prawdziwych facetów. Udowodniliśmy, że jest w naszym kraju miejsce na nowe, świeże pomysły, jakim jest MOBILKING. Uważamy, że jesteśmy na dobrej drodze by przekonać każdego Prawdziwego Faceta w kraju do wyboru naszych usług” – mówi Tomasz Rudnicki, Prezes MOBILKING.

Jak informuje MOBILKING, pakiety startowe MOBILKING sprzedają się w tempie 1000 sztuk dziennie. Tak dobry wynik możliwy jest dzięki efektywnej sprzedaży jak i atrakcyjnym konkursom, takim jak: MOCNY PREZENT i IGRZYSKA MOCY. Nie bez znaczenia było także poszerzenie sieci sprzedaży, która liczy już 35 tysięcy punktów oferujących zestawy startowe oraz 50 tysięcy punktów, w których można doładować konto.

źródło: MobilKing

Wiadomości firmowe Nowość od GFI Software: Eloquens AI – automatyzacja obsługi e-maili

GFI Software wprowadziło na rynek nowe rozwiązanie, które automatyzuje obsługę skrzynki odbiorczej i pozwala firmom odzyskać czas. Eloquens AI to inteligentny asystent e-mailowy, który odczytuje i odpowiada na wiadomości w ciągu kilku minut – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co ważne, narzędzie jest w pełni zintegrowane z Kerio Connect, dzięki czemu użytkownicy tego systemu pocztowego mogą wdrożyć AI bez żadnych przeszkód. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej