Archiwalne

Kolorowa kampania Motoroli

29.08.2008

Z dniem 1 września 2008 rozpoczyna się kampania reklamowa Motoroli. Bohaterem kampanii zostanie telefon Motorola MOTO U9 w trzech wariantach kolorystycznych - różowym, fioletowym i czarnym. Motorola zachęca do wyboru swojego koloru, który podkreśli osobowość oraz indywidualny styl właściciela.

Wyjątkowy design Motorola MOTO U9 to niejedyny atut tego unikalnego telefonu, który zostanie przedstawiony w komunikacji - w kampanii zostaną podkreślone również inne zalety telefonu: doskonały odtwarzacz muzyczny, zlewający się z obudową zewnętrzny wyświetlacz dotykowy oraz aparat cyfrowy 2 Mpix.

Kampania rozpocznie się 1 września br. i potrwa przez trzy miesiące do listopada włącznie. Pierwszym etapem (wrzesień) będzie akcja reklamowa typu OOH (out-of-home). Kreacja Motorola MOTO U9 pojawi się łącznie na 476 nośnikach citilight, backlight i citiscroll w 10 największych miastach Polski oraz w internecie - na Wirtualnej Polsce oraz Gadu-gadu. Na nośnikach outdoorowych zostanie wykorzystana animacja do przedstawienia zmiany koloru telefonu komórkowego, co ma podkreślić różnorodność oferty Motoroli, podnieść atrakcyjność przekazu oraz docelowo przyciągnąć uwagę konsumentów.

Kolejnym elementem kampanii będzie emisja, początkowo w prawie 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce, specjalnie przygotowanego 30- i 120-sekundowego spotu reklamowego telefonu Motorola MOTO U9. Nośnikiem są 7-calowe monitory LCD, umieszczone w pobliżu fotela, na których wyświetlana jest m.in. Look TV - pierwsza w Polsce telewizja w salonach fryzjerskich oraz telewizja internetowa dla kobiet.

Z kolejnymi etapami kampanii liczba salonów ma wrosnąć do blisko 500. Docelowo na czas całej akcji Motorola zaplanowała sponsoring emitowanych w Look TV wybranych programów oraz product placement.

- Wrzesień to doskonały czas na rozpoczęcie kampanii Motorola MOTO U9 - wtedy najczęściej wracamy z wakacji do naszych codziennych obowiązków, ale szukamy czegoś, co chociaż na chwilę pozwoli nam zapomnieć o rutynie i podkreśli naszą indywidualność. Motorola MOTO U9 dzięki swoim niezwykłym barwom i rozbudowanym funkcjom idealnie spełnia te oczekiwania - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

źródło: Motorola

Motorola Więcej możliwości z nową moto z3 play - premiera nowej modułowej Motoroli

Dziś debiutuje nowy smartfon motorola moto z³ play. Kontynuuje on tradycje modułowej serii moto, będąc kompatybilnym ze wszystkimi dotychczas wyprodukowanymi modułami Moto Mods. czytaj więcej

Motorola Wyjątkowa oferta moto g – smartfony ze słuchawkami w cenie, na którą każdy może sobie pozwolić

Jak wygląda idealny smartfon? Taka definicja nie istnieje, ale istnieją funkcje w telefonach, które cenią sobie użytkownicy bez względu na szerokość geograficzną. Jesteśmy w stanie zapłacić więcej za nowy telefon, pod warunkiem, że będzie posiadał pożądane przez nas cechy. Wydajna bateria, płynne działanie, lepsze aparaty fotograficzne, metalowa obudowa, czy dobrej jakości ekran należą do grupy funkcji premium, ważnych dla każdego. Motorola kontynuuje rozwijanie swojej najpopularniejszej rodziny produktów – moto g, tak by móc zaoferować najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania w cenie dostępnej dla większości z nas. czytaj więcej

Motorola Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”

Motorola została partnerem jednej z największych imprez biegowych w Polsce „Biegnij Warszawo 2017”. Zgodnie ze swoim mottem – „Zrób to lepiej!”, firma zachęca do stawiania sobie wyzwań oraz do aktywnego stylu życia. czytaj więcej

Motorola Edycja specjalna: Poznaj nowe smartfony Moto G i Moto G Plus

Firma Lenovo za pośrednictwem swojej spółki zależnej Motorola Mobility zapowiedziała dziś edycję specjalną smartfonów Moto G5S i Moto G5S Plus. czytaj więcej

Motorola Motorola ogłasza konkurs „Transform the Smartphone” w Europie.

Kto jeszcze nie podjął wyzwania, a chciałby przedstawić swój pomysł na moduł do smartfonów Moto Z? Zbliża się znakomita okazja, aby zgłosić się do konkursu i być może zostać twórcą modułu, który wejdzie do masowej sprzedaży na całym świecie. Wystarczy zgłosić się do konkursu organizowanego przez firmę Motorola do 25 maja 2017, aby otrzymać szansę zaprezentowania się przed całą Europą podczas VivaTech. czytaj więcej