Archiwalne

"Kolor niech żyje" czyli niestandardowa kampania Samsung GALAXY Tab S

22.08.2014

"Kolor niech żyje” to główne hasło kampanii promującej najnowszy model tabletu firmy Samsung GALAXY Tab S – urządzenia oferującego wyjątkowo szeroki zakres nasyconych i wyraźnych kolorów. Kampania obejmuje swoim zasięgiem zarówno telewizję, Internet jak i działania niestandardowe.

Głównym celem kampanii wspierającej model GALAXY Tab S jest komunikowanie innowacyjnych rozwiązań i funkcji, które zastosowano w najnowszym modelu tabletu Samsung. Wśród nich znajduje się przede wszystkim wyświetlacz Super AMOLED, zapewniający najwyższą jakość wyświetlanych obrazów i niezwykle dokładne odwzorowanie kolorów. Innymi cechami promowanymi w trakcie trwania kampanii jest wielozadaniowość tabletu, gwarantowana przez funkcję Multi Window, wbudowany czytnik linii papilarnych oraz nowoczesny design.

Kampania rozpoczęła się na początku lipca specjalnym konkursem, w którym zadaniem uczestników było zaprojektowanie grafiki stanowiącej interpretację hasła ,,Kolor niech żyje”. Przez cały czas trwania akcji zgłoszonych zostało prawie 300 prac. Zwycięski projekt doczekał się realizacji w formie muralu przy ulicy Polnej w Warszawie. Malowaniu muralu na ścianie przy stacji Metra Politechnika towarzyszyło dodatkowe wydarzenie – augmented reality, czyli multimedialny pokaz łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Pokazy odbywają się do 29 sierpnia.

Od połowy lipca trwa także kampania w największych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN) z wykorzystaniem narzędzi takich jak 15-sekunowe bumpery przed wieczornym wydaniem Wydarzeń i Prognozy pogody, spoty reklamowe oraz sponsoring pasma Superkino w TVN. Dodatkowo, widzowie sieci Cinema City mają okazję oglądać specjalnie przygotowane spoty kinowe promujące Samsung GALAXY Tab S. W ramach działań Online zaplanowano także internetową kampanię podzieloną na 5 odsłon. Każda z nich poświęcona będzie innej zalecie tebletu.

Elementy kampanii ,,Kolor niech żyje” widoczne są również w przestrzeni publicznej – billboardy nawiązujące do głównego motywu oglądać można już na Lotnisku Chopina w Warszawie, a 22 sierpnia specjalna zewnętrzna reklama zawisła przy CH Złote Tarasy.

Warto także wspomnieć, że GALAXY Tab S ogłoszony został niedawno oficjalnym tabletem Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które rozgrywać się będą na polskich boiskach w sierpniu i wrześniu 2014 roku.

Jakie kolejne projekty przewiduje technologiczny producent? Wśród działań zaplanowanych na najbliższy czas wymienić można współpracę z liniami lotniczymi LOT, w ramach której powstanie specjalna aplikacja mobilna, a pasażerowie będą mieli szansę odbyć podróż kolorowym samolotem, pokrytym grafiką nawiązującą do motywu kampanii. Inną niestandardową akcją zapowiedzianą przez Samsung jest podświetlenie ulicy w jednym z polskich miast. Wszystkie działania pod hasłem ,,Kolor niech żyje!” podkreślać mają unikalną cechę Tab S – jakość obrazu ocierającą się o rzeczywistość.

Mural zaprojektowany został przez Good Looking Studio, kreację przygotowała agencja Leo Burnett, za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, działania Public Relations prowadzi Havas PR Warsaw.

źródło: Samsung

Samsung Samsung Marką Godną Zaufania

Firma Samsung, jako jedyny przedstawiciel kategorii „Producenci telefonów komórkowych i smartfonów”, zdobyła wyróżnienie Marka Godna Zaufania. Nagroda przyznawana jest przez magazyn „My Company Polska” markom, które zostały najwyżej ocenione w przeprowadzonym na początku roku badaniu. O wynikach poinformowano 21 czerwca. czytaj więcej

Samsung Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0

W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. czytaj więcej

Samsung Samsung zdobył nagrodę iF Design Award za drukarki serii C40

Drukarka wielofunkcyjna Samsung C40, która zostanie wprowadzona na rynek w czerwcu 2017 r. została doceniona za wzornictwo zdobywając nagrodę iF Design Award. czytaj więcej

Samsung Karolina Malinowska i Robert Czerwik stawiają na bezpieczeństwo. Wybrali Samsung Knox

Zdjęcia bliskich, szkice prac, kontakty – to dane, które zasługują na szczególne bezpieczeństwo w sieci. Karolina Malinowska i Robert Czerwik wybrali do tego platformę Knox i stali się jej ambasadorami. czytaj więcej

Samsung Misja stratosfera – Samsung Galaxy S8 poleci w kosmos

Najnowszego flagowca Samsunga – Galaxy S8 oraz atrakcyjne vouchery można wygrać w najnowszym konkursie zorganizowanym przez salony Samsung Brand Store. Zabawa związana jest z misją Samsunga, który już 15 czerwca wyśle w stronę kosmosu kapsułę ze swoim najnowszym flagowcem na pokładzie. czytaj więcej

Samsung Samsung rozpoczyna współpracę z PRIDE – zawodową drużyną e-sportową

Firma Samsung została oficjalnym sponsorem zespołu PRIDE, zawodowej drużyny e-sportowej, specjalizującej się w rywalizacji w Counter Strike: Global Offensive. Współpraca obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale także technologiczne oraz organizacyjne. czytaj więcej

Samsung Samsung prezentuje odnowioną serię Galaxy J

Firma Samsung zaprezentowała dziś nową serię Galaxy J. Smartfony Galaxy J7, J5 i J3 wyróżniają się unikalnym wzornictwem, wysoką wydajnością i udoskonalonymi aparatami. czytaj więcej

Samsung Samsung ogłasza partnerstwo z UFC®, X-Games i Live Nation

Samsung Electronics Co., Ltd. wspólnie z UFC®, X Games i Live Nation, uruchamia nową usługę VR Live Pass dla Gear VR. Teraz wybrane globalne wydarzenia sportowe i muzyczne będzie można podziwiać w wirtualnej rzeczywistości, przy pomocy Gear VR. czytaj więcej

Samsung Samsung Polska z trzema statuetkami IT Champion 2017

Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski. czytaj więcej

Samsung Joseph Kim nowym prezesem Samsung Electronics Polska

Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie technologii mobilnych i rozwiązań cyfrowych, ogłosił dzisiaj nominację Josepha (Jeongwoo) Kima na nowego prezesa polskiego oddziału firmy. Joseph Kim zastąpi na tym stanowisku Hadriana Baumanna, który został mianowany prezesem Samsung Electronics UK. czytaj więcej

Samsung Samsung Marką Godną Zaufania

Firma Samsung, jako jedyny przedstawiciel kategorii „Producenci telefonów komórkowych i smartfonów”, zdobyła wyróżnienie Marka Godna Zaufania. Nagroda przyznawana jest przez magazyn „My Company Polska” markom, które zostały najwyżej ocenione w przeprowadzonym na początku roku badaniu. O wynikach poinformowano 21 czerwca. czytaj więcej

Samsung Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0

W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. czytaj więcej

Samsung Samsung zdobył nagrodę iF Design Award za drukarki serii C40

Drukarka wielofunkcyjna Samsung C40, która zostanie wprowadzona na rynek w czerwcu 2017 r. została doceniona za wzornictwo zdobywając nagrodę iF Design Award. czytaj więcej

Samsung Karolina Malinowska i Robert Czerwik stawiają na bezpieczeństwo. Wybrali Samsung Knox

Zdjęcia bliskich, szkice prac, kontakty – to dane, które zasługują na szczególne bezpieczeństwo w sieci. Karolina Malinowska i Robert Czerwik wybrali do tego platformę Knox i stali się jej ambasadorami. czytaj więcej

Samsung Misja stratosfera – Samsung Galaxy S8 poleci w kosmos

Najnowszego flagowca Samsunga – Galaxy S8 oraz atrakcyjne vouchery można wygrać w najnowszym konkursie zorganizowanym przez salony Samsung Brand Store. Zabawa związana jest z misją Samsunga, który już 15 czerwca wyśle w stronę kosmosu kapsułę ze swoim najnowszym flagowcem na pokładzie. czytaj więcej

Samsung Samsung rozpoczyna współpracę z PRIDE – zawodową drużyną e-sportową

Firma Samsung została oficjalnym sponsorem zespołu PRIDE, zawodowej drużyny e-sportowej, specjalizującej się w rywalizacji w Counter Strike: Global Offensive. Współpraca obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale także technologiczne oraz organizacyjne. czytaj więcej

Samsung Samsung prezentuje odnowioną serię Galaxy J

Firma Samsung zaprezentowała dziś nową serię Galaxy J. Smartfony Galaxy J7, J5 i J3 wyróżniają się unikalnym wzornictwem, wysoką wydajnością i udoskonalonymi aparatami. czytaj więcej

Samsung Samsung ogłasza partnerstwo z UFC®, X-Games i Live Nation

Samsung Electronics Co., Ltd. wspólnie z UFC®, X Games i Live Nation, uruchamia nową usługę VR Live Pass dla Gear VR. Teraz wybrane globalne wydarzenia sportowe i muzyczne będzie można podziwiać w wirtualnej rzeczywistości, przy pomocy Gear VR. czytaj więcej

Samsung Samsung Polska z trzema statuetkami IT Champion 2017

Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski. czytaj więcej

Samsung Joseph Kim nowym prezesem Samsung Electronics Polska

Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie technologii mobilnych i rozwiązań cyfrowych, ogłosił dzisiaj nominację Josepha (Jeongwoo) Kima na nowego prezesa polskiego oddziału firmy. Joseph Kim zastąpi na tym stanowisku Hadriana Baumanna, który został mianowany prezesem Samsung Electronics UK. czytaj więcej