Archiwalne

Klienci UPC wybierają telewizję cyfrową oraz coraz szybsze łącza szerokopasmowe

05.08.2010


Już 300 000 klientów UPC Polska korzysta z telewizji cyfrowej, a blisko 60% nowych klientów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

Już 30% z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska korzysta z usług telewizji cyfrowej. Średni wskaźnik dla branży kablowej w Polsce wynosi ok. 23%. Wynik osiągnięty przez UPC jest rezultatem konsekwentnej strategii wielomilionowych inwestycji w modernizację sieci i produktów, która przyczynia się do przyspieszenia procesu cyfryzacji w Polsce. Operator na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce, oferując usługę Fiber Power, dzięki czemu można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL.

Usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa, szybki Internet i telefon doskonale wpisują się w aktywny styl życia mieszkańców miast, którzy podążają za trendami, cenią komfort, wygodę oraz swój czas, a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najwyższych parametrów. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000.

UPC w pełni wykorzystuje potencjał międzynarodowego inwestora branżowego, wdrażając najwyższe europejskie standardy i wyznaczając kierunek rozwoju dla całego sektora komunikacji szerokopasmowej. Branża komunikacji kablowej jest obecnie największym inwestorem w infrastrukturę telekomunikacyjną, a UPC wprowadza innowacyjne usługi i technologie w rekordowym tempie.” – powiedział Simon Boyd, prezes zarządu, UPC Polska.

Dynamicznie rosnąca liczba klientów Telewizji Cyfrowej UPC potwierdza, że abonenci doceniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku, większy wybór programów oraz interaktywność rozrywki, dzięki czemu mogą oglądać co chcą i kiedy chcą. Telewizja cyfrowa jest jednym z istotnych elementów budowania społeczeństwa cyfrowego. Dlatego UPC Polska, jako lider branży, systematycznie inwestuje, wzbogaca ofertę i podwyższa parametry techniczne usług oraz prowadzi działania edukacyjne, ukazujące korzyści z cyfryzacji. UPC koncentruje się na dalszym rozwoju platformy cyfrowej, rozpowszechnianiu technologii HD oraz zasięgu usług interaktywnych, w tym UPC NA ŻĄDANIE.

UPC na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce z usługą Fiber Power. Już blisko 70% sieci UPC została unowocześniona do standardu euroDocsis 3.0. Można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL, jakie oferują konkurenci telekomunikacyjni - blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

źródło: UPC