Archiwalne

Joanna Horodyńska weźmie udział w kampanii Sony Ericsson

19.03.2008

Firma Sony Ericsson Polska podpisała umowę marketingową z Joanną Horodyńską. Zgodnie z umową znana polska modelka, stylistka i prezenterka, prowadzić będzie w ramach polskiej kampanii najnowszych telefonów z serii Cyber-Shot blog internetowy. Przy tworzeniu blogu Joanna będzie używać najnowszego modelu Sony Ericsson K850i z matrycą 5 megapikseli.

W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku, Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem Sony Ericsson o tematyce, która jest jej najbliższa, czyli związanej ze światem mody, gwiazd i muzyki.

„Marka Sony Ericsson coraz silniej postrzegana jest jako innowacyjna. Byliśmy pionierami wprowadzając na rynek telefony z aparatami fotograficznymi. Dziś posiadanie aparatu fotograficznego w komórce to dla fanów robienia zdjęć warunek konieczny. Nasz telefon Sony Ericsson K850i z linii Cyber-shot™ oferuje znacznie więcej możliwości i daje gwarancję doskonałej jakości wykonanych zdjęć. Dodatkowo dzięki swojej funkcjonalności pozwala na tworzenie blogu w czasie rzeczywistym, umożliwiając dzielenie się wrażeniami z bliskimi! Z zadowoleniem więc podjęliśmy współpracę z Joanną Horodyńska, której wizerunek ikony stylu, jej sukcesy w świecie mody oraz urok osobisty bardzo pasują do naszej marki”, powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson Polska.

Joanna Horodyńska dodała: „To naprawdę niezwykle ekscytujące móc pracować z nowoczesną marką, jaką jest Sony Ericsson. Prowadzenie blogu za pomocą telefonu Cyber-shot™ to dla mnie ciekawe wyzwanie i nowe możliwości podzielenia się z fanami moimi pasjami".

Do odwiedzenia blogu i zapoznania się, co ciekawego wydarzyło się w świecie mody i show-biznesu, a zostało zarejestrowane przez Joannę Horodyńską telefonem Sony Ericsson K850i Cyber-shot™ zapraszamy na stronę http://joannahorodynska.blox.pl/html/1310721,1507330,14,15.html?2,2008.

Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje: Media Edge, IQ Marketing oraz Image HOUSE.

źródło: Sony Ericsson

News Wirtualna rzeczywistość w codziennym życiu. Jak technologia zmienia dom?

Przyszłość, o której jeszcze do niedawna czytałeś w powieściach science fiction, dzieje się tu i teraz. Technologia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR) przestaje być jedynie domeną entuzjastów gier wideo, przenikając do twoich domów i zmieniając sposób, w jaki pracujesz, uczysz się, projektujesz i spędzasz wolny czas. Czy jesteś gotowy na to, by twoja przestrzeń życiowa stała się centrum innowacji, a granice między tym, co realne, a tym, co cyfrowe, zaczęły się zacierać? czytaj więcej

News Najlepsi operatorzy komórkowi - gdzie przenieść numer?

Zastanawiasz się, do której sieci warto przenieść numer, żeby płacić mniej i zyskać więcej internetu? Coraz więcej operatorów oferuje elastyczne subskrypcje bez umów, z prostą aktywacją online i bonusami na start. Poznaj najlepsze sieci komórkowe i sprawdź, jak szybko oraz wygodnie zmienić operatora, nie tracąc numeru. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

News inQUBE: Zagraj o mentoring

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles , zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”. czytaj więcej