Archiwalne

Joanna Horodyńska weźmie udział w kampanii Sony Ericsson

19.03.2008

Firma Sony Ericsson Polska podpisała umowę marketingową z Joanną Horodyńską. Zgodnie z umową znana polska modelka, stylistka i prezenterka, prowadzić będzie w ramach polskiej kampanii najnowszych telefonów z serii Cyber-Shot blog internetowy. Przy tworzeniu blogu Joanna będzie używać najnowszego modelu Sony Ericsson K850i z matrycą 5 megapikseli.

W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku, Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem Sony Ericsson o tematyce, która jest jej najbliższa, czyli związanej ze światem mody, gwiazd i muzyki.

„Marka Sony Ericsson coraz silniej postrzegana jest jako innowacyjna. Byliśmy pionierami wprowadzając na rynek telefony z aparatami fotograficznymi. Dziś posiadanie aparatu fotograficznego w komórce to dla fanów robienia zdjęć warunek konieczny. Nasz telefon Sony Ericsson K850i z linii Cyber-shot™ oferuje znacznie więcej możliwości i daje gwarancję doskonałej jakości wykonanych zdjęć. Dodatkowo dzięki swojej funkcjonalności pozwala na tworzenie blogu w czasie rzeczywistym, umożliwiając dzielenie się wrażeniami z bliskimi! Z zadowoleniem więc podjęliśmy współpracę z Joanną Horodyńska, której wizerunek ikony stylu, jej sukcesy w świecie mody oraz urok osobisty bardzo pasują do naszej marki”, powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson Polska.

Joanna Horodyńska dodała: „To naprawdę niezwykle ekscytujące móc pracować z nowoczesną marką, jaką jest Sony Ericsson. Prowadzenie blogu za pomocą telefonu Cyber-shot™ to dla mnie ciekawe wyzwanie i nowe możliwości podzielenia się z fanami moimi pasjami".

Do odwiedzenia blogu i zapoznania się, co ciekawego wydarzyło się w świecie mody i show-biznesu, a zostało zarejestrowane przez Joannę Horodyńską telefonem Sony Ericsson K850i Cyber-shot™ zapraszamy na stronę http://joannahorodynska.blox.pl/html/1310721,1507330,14,15.html?2,2008.

Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje: Media Edge, IQ Marketing oraz Image HOUSE.

źródło: Sony Ericsson

News inQUBE: Zagraj o mentoring

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles , zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”. czytaj więcej

News Jak działają agregaty kogeneracyjne?

Kogeneracja, czyli jednoczesna produkcja energii elektrycznej oraz cieplnej, jest zdecydowanie przyszłością energetyki w Polsce. Nie możemy w bardzo krótkim czasie przeskoczyć z węgla kamiennego na całkowicie odnawialne źródła energii, dlatego też wszelkie sposoby na obniżenie emisji CO2 są bardzo mocno wskazane. Możemy takie wyniki uzyskać miedzy innymi dzięki stosowaniu specjalnych agregatów gazowych, o których zaraz powiemy nieco więcej. czytaj więcej

Ericsson 5G dla Łodzi – współpraca Ericsson i Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Ericsson, we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną i Startup Spark wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w budowie koncepcji rozwiązań opartych o 5G. Podpisano list intencyjny o współpracy. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej