Archiwalne

'Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!' - ruszyła nowa kampania promocyjna Vectry

20.04.2009

W połowie kwietnia ruszyła kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!”.

Klienci mają do wyboru atrakcyjne paczki produktów, dodatkowo jeśli do pakietu telewizyjnego Platyna lub VIP dokupią inne usługi, otrzymują 2 razy szybszy internet oraz 2 razy więcej darmowych minut w telefonie. Promocja, w której podwajamy korzyści dotyczy również pakietów z telewizją analogową. Promocja obejmuje wszystkie miejscowości, w których Vectra świadczy usługi.

Klienci, którzy zakupią paczkę z Pakietem Platynowym, dopłacając tylko 14,90 złotych otrzymują większą liczbę programów telewizyjnych w wersji cyfrowej (25 dodatkowych programów w tym pakiet BBC, Universal, Playboy i wiele innych), podwójną prędkość dostępu do internetu oraz podwójną ilość darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Dodatkowo do usługi telefonicznej abonenci otrzymują gratis bezprzewodowy aparat telefoniczny marki Simens a rozmowy międzynarodowe rozliczne są z puli darmowych minut przypisanych do planu taryfowego Swobodnego i Intensywnego. Klienci mogą także korzystać z pojedynczych usług Vectry Tańszy jest najpopularniejszy pakiet dostępu do internetu o prędkości 2 Mb/s – kosztuje tylko 54,90 zł. Dodatkowo w godzinach nocnych transfer danych wzrasta aż czterokrotnie.

Głównym nośnikiem reklamy wykorzystywanym w kampanii jest spot telewizyjny. Pojawi się on w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7) oraz w kanałach tematycznych (TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete, Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBC Entertainment). Reklama prasowa ukaże się w czasopismach telewizyjnych (Tele Tydzień, To i Owo, Kurier TV, Super TV, Fakt TV, Tele Świat). W geotargetowanej kampanii internetowej klienci zobaczą kreacje banerowe na Wirtualnejpolsce oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Uzupełnieniem kampanii są standardowe działania BTL: ulotki, foldery i plakaty.

Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

źródło: Vectra

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej