Archiwalne

'Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!' - ruszyła nowa kampania promocyjna Vectry

20.04.2009

W połowie kwietnia ruszyła kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!”.

Klienci mają do wyboru atrakcyjne paczki produktów, dodatkowo jeśli do pakietu telewizyjnego Platyna lub VIP dokupią inne usługi, otrzymują 2 razy szybszy internet oraz 2 razy więcej darmowych minut w telefonie. Promocja, w której podwajamy korzyści dotyczy również pakietów z telewizją analogową. Promocja obejmuje wszystkie miejscowości, w których Vectra świadczy usługi.

Klienci, którzy zakupią paczkę z Pakietem Platynowym, dopłacając tylko 14,90 złotych otrzymują większą liczbę programów telewizyjnych w wersji cyfrowej (25 dodatkowych programów w tym pakiet BBC, Universal, Playboy i wiele innych), podwójną prędkość dostępu do internetu oraz podwójną ilość darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Dodatkowo do usługi telefonicznej abonenci otrzymują gratis bezprzewodowy aparat telefoniczny marki Simens a rozmowy międzynarodowe rozliczne są z puli darmowych minut przypisanych do planu taryfowego Swobodnego i Intensywnego. Klienci mogą także korzystać z pojedynczych usług Vectry Tańszy jest najpopularniejszy pakiet dostępu do internetu o prędkości 2 Mb/s – kosztuje tylko 54,90 zł. Dodatkowo w godzinach nocnych transfer danych wzrasta aż czterokrotnie.

Głównym nośnikiem reklamy wykorzystywanym w kampanii jest spot telewizyjny. Pojawi się on w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7) oraz w kanałach tematycznych (TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete, Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBC Entertainment). Reklama prasowa ukaże się w czasopismach telewizyjnych (Tele Tydzień, To i Owo, Kurier TV, Super TV, Fakt TV, Tele Świat). W geotargetowanej kampanii internetowej klienci zobaczą kreacje banerowe na Wirtualnejpolsce oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Uzupełnieniem kampanii są standardowe działania BTL: ulotki, foldery i plakaty.

Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

źródło: Vectra

News Co oferują najnowsze Apple Watch i czy warto któryś kupić?

Najnowsze modele Apple Watch, które znajdziesz na rynku, to przede wszystkim Apple Watch Series 10, Apple Watch Ultra 2 oraz Apple Watch SE, będący najbardziej przystępną cenowo opcją. Każdy z nich oferuje unikalne cechy, które warto rozważyć przed zakupem. Przyjrzyjmy się ich zaletom oraz przeznaczeniu. czytaj więcej

News Jak zrobić domowe studio nagrań? Niezbędne kable i akcesoria

Zastanawiasz się, jak zrobić domowe studio nagrań, które pozwoli Ci nagrywać z dobrą jakością i bez kompromisów? Dzięki zdobyczom współczesnej techniki możesz to nawet w zaciszu własnego domu! Zanim jednak rzucisz się w wir zakupów, dowiedz się, od czego zacząć i w co warto zainwestować. Własne domowe studio nagrań to marzenie wielu muzyków i aspirujących podcasterów, warto więc dobrze się do takich zakupów przygotować. Na co więc zwrócić szczególną uwagę, kiedy tworzysz to swoiste „centrum dowodzenia” obsługujące systemy zarządzania sprzętem audio? czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej