Archiwalne

Jak działa hipnoza Kota, czyli druga część kampanii reklamowej Netii

02.11.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Rusza nowa odsłona hipnotyzującej kampanii reklamowej. Pojawią się nowe spoty i gadżety internetowe.

W poniedziałek, 2 listopada br. rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamowej Netii promującej ofertę "Hipnotyzująca promocja”. W nowych spotach będzie można zobaczyć Twarz Netii, Tomasza Kota w nowych rolach. Widzowie przekonają się, jak i na kogo zadziałała hipnoza, będąca głównym tematem pierwszej odsłony kampanii.

Nowe filmy będzie można zobaczyć w telewizji oraz kinach w całej Polsce. Kampanię uzupełni również nowy spot radiowy.

Już wkrótce ze strony netia.pl będzie można ściągnąć wygaszacze ekranu z hipnotyzerem oraz program do tworzenia indywidualnych hipnotyzujących wiadomości dla swoich znajomych.

W ramach oferty „Hipnotyzująca promocja”, wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie zaledwie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.

Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach, w których usługi świadczy Netia. Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet, na warunkach dotychczasowej promocji.

źródło: Netia

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Telemarketing skuteczny sposób reklamy

Chcesz zwiększyć sprzedaż produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę? Sprawdzony sposób reklamy to telemarketing. Dlaczego jest tak skuteczny? Czy każda firma może skorzystać z tej formy promocji? Jak opracować dobrą strategię marketingową i co decyduje o sukcesie w tego rodzaju działalności? Podpowiadamy. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej