Archiwalne

Heyah: rusza kampania reklamowa Podwójnego Doładowania

25.09.2009

Kot Rysiek i pies Łinston w nowym bonusowym spocie reklamowym Heyah promują ofertę Podwójnego Doładowania, z której można skorzystać do 12 października br. W najbliższych dniach “Bonus Lesson” trafi na ekrany telewizorów. Fani rysunkowych bohaterów mogą już obejrzeć kolejną lekcję Heyah: dzisiaj film ma swoją internetową premierę na serwisie YouTube.

Bonusowe doładowanie może otrzymać każdy, kto w ciągu pięciu dni uzupełni konto dwa razy za minimum 20 zł. Heyah podwoi kwotę drugiego doładowania. Użytkownik może dodatkowo otrzymać na konto nawet 150 złotych. Dodana przez Heyah kwota może zostać wykorzystana w dowolnym terminie na wszystkie usługi.

Propozycja skierowana jest zarówno do użytkowników Heyah, jak i abonentów Heyah Mix. Konto można uzupełnić korzystając z kuponu doładowującego (zdrapki), karty płatniczej lub kredytowej, rachunku w banku internetowym, a także z doładowań w bankomatach lub punktach sprzedaży. Z Podwójnego Doładowania można skorzystać jeden raz w czasie trwania oferty.

źródło: Heyah

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej