Archiwalne

GaduAIR - nowa kampania reklamowa

03.03.2011

Pod hasłem „Jest akcja! 0 zł/min i 0 zł/SMS w sieci!” wystartowała kolejna kampania reklamowa GaduAIR, promująca darmowe rozmowy oraz SMS-y w sieci.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na możliwość aktywacji usługi darmowych rozmów i SMS-ów w sieci. Usługa ta jest dostępna po każdym doładowaniu konta. Kreacja nowej kampanii nawiązuje do charakterystycznej, „detektywistycznej” konwencji wykorzystywanej przez GaduAIR w komunikacji z klientem.

Emisje reklamowe realizowane w ramach kampanii obejmą swoim zasięgiem głównie media własne GG Network, w tym reklamy display, wideo, reklamy kontekstowe, a także inne, niestandardowe formy komunikacji z użytkownikiem. Strona internetowa dedykowana kampanii znajduje się pod adresem www.gaduair.pl/lp. Kampania została w całości zaplanowana i wyprodukowana wewnętrznie w ramach GG Network.

Nowa promocja GaduAIR idzie w parze z bardzo dobrym odbiorem oferty operatora na rynku. W połowie lutego b.r., podczas X gali magazynu Mobile Internet rozdano „Wirtualne Telefony”, czyli nagrody przyznawane liderom polskiej branży teleinformatycznej za wybitne osiągnięcia, produkty i usługi wprowadzone na rynek w 2010 roku. Telefonia GaduAIR wygrała rywalizację w kategorii „Prepaid Roku 2010”, otrzymując telekomunikacyjnego Oscara za innowacyjną ofertę łączącą komunikator internetowy z telefonią komórkową i mobilnym dostępem do Internetu.

Aktywacja promocji: Użytkownicy GaduAIR mogą aktywować promocję poprzez wpisanie i zatwierdzenie przyciskiem „zadzwoń” w telefonie specjalnego kodu *123*1#. Dodatkowo można dokonać aktywacji poprzez posiadane Konto GG lub menu GaduAIR pod numerem *111#. Aktywacja jest równoznaczna z wyborem opcji "0 gr/min i SMS-y w sieci" w promocji Wszechdostępni.

źródło: GaduAIR

News Kampanie na Facebooku - jak zacząć?

Chyba każdy zna słynne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. Nic w tym dziwnego, skoro jest ona kluczem do zaistnienia w świecie Internetu. Zwykle przede wszystkim stawiamy na kampanie reklamowe na łamach portali społecznościowych. Jednym z popularniejszych portali jest Facebook. Prowadzony tam marketing charakteryzuje się ogromnym powodzeniem. Jak zatem zacząć kampanię na fb?. czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej

News Jak zwiększyć skuteczność kampanii z użyciem powiadomień web push?

Notyfikacje web push są coraz częściej wykorzystywane w strategiach promocyjnych przez właścicieli e-sklepów oraz twórców internetowych – np. blogerów. Stanowią one formę interakcji z klientem, a korzyści płynące ze stosowania tego typu komunikatów mają różnorodny charakter. Warto wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywać powiadomienia, by kampanie reklamowe docierały do szerokiego grona odbiorców oraz generowały większy ruch na stronie internetowej. czytaj więcej

Plush Abonament daje masę - nowa kampania reklamowa Plush ABO

Jest nowa kampania reklamowa promująca ofertę Plush ABO, a w niej pakiet social media, 15 GB, rozmowy i SMS-y bez limitu. czytaj więcej