Archiwalne

Gadu-Gadu na komórkę w Orange

16.08.2010


Od dzisiaj Mobilne Gadu-Gadu jest dostępne dla klientów sieci Orange. Dzięki aplikacji GG w Orange mogą oni korzystać z GG w pracy, podróży czy na wakacjach. Tym samym mobilnej wersji popularnego komunikatora używają już klienci wszystkich większych sieci komórkowych w Polsce.

Aby korzystać z GG w Orange wystarczy wysłać SMS-a o treści GG na numer 8075 (koszt SMS-a zgodny z planem taryfowym klienta), a następnie kliknąć na otrzymany link zwrotny i pobrać aplikację (transfer aplikacji jest bezpłatny). Po jej zainstalowaniu należy wpisać swój numer GG oraz hasło.

Użytkownicy GG w sieci Orange nie ponoszą kosztów transmisji danych, a korzystanie z usługi przez pierwsze dwa tygodnie jest całkowicie darmowe, także dla tych klientów, którzy skorzystali z wcześniejszej wersji aplikacji dostępnej od 29 stycznia 2010.

Po okresie próbnym aplikację GG w Orange można aktywować na 7 lub 30 dni za odpowiednio 1,22 zł i 4,88 zł brutto. GG w Orange pozwala korzystać z podstawowych możliwości komunikatora. Aplikacja działa na większości telefonów z Java MIDP 2.0.

Mobilne Gadu-Gadu to wersja popularnego komunikatora, przygotowana specjalnie dla telefonów komórkowych i urządzeń przenośnych. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i pozwala być cały czas w kontakcie. W sieci GaduAIR korzystanie z Mobilnego Gadu-Gadu jest bezpłatne.

źródło: GG

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej