Archiwalne

Focus Telecom Polska nowym partnerem UNIT4 TETA

25.08.2014

UNIT4 TETA rozpoczęła komplementarną współpracę partnerską z Focus Telecom Polska, dostawcą rozwiązań dla biznesu w chmurze. Porozumienie pozwoli na dostarczenie klientom obu firm szerokiej gamy narzędzi i usług do efektywnego zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami.

UNIT4 TETA jest jednym z największych producentów oprogramowania biznesowego w Polsce. Firma stale rozwija sieć partnerów, aby zapewniać swoim klientom usługi najwyższej jakości, dostosowane do specyfiki działalności różnych branż. W lipcu 2014 roku rozpoczęła współpracę z nowym partnerem komplementarnym – firmą Focus Telecom Polska. Na partnerstwie skorzystają klienci obu spółek, dzięki połączeniu efektywnego prowadzenia działów Call Contact Center, przy wykorzystaniu rozwiązań Focus Telecom Polska, z możliwością zastosowania zaawansowanych algorytmów płacowych oprogramowania TETA HR do obliczania złożonych modeli wynagrodzeń pracowników tych działów.

Focus Telecom Polska uzupełni i poszerzy aktualną ofertę firmy UNIT4 TETA o profesjonalne narzędzia do obsługi klienta - contact i callcenter. Klienci korzystający z rozwiązań biznesowych – TETA HR i TETA Integration Server, będą mogli usprawnić organizację, poprzez kompleksowe wsparcie komunikacji, a także zarządzania oraz sprzedaży do klientów końcowych. Tym samym zdobędą przewagę nad konkurencją.

- Nawiązanie tej współpracy jest kolejnym krokiem w realizacji strategii UNIT4 TETA, polegającej na ‘obudowaniu’ naszego pakietu TETA ERP produktami i usługami, które zapewnią naszym Klientom możliwość obsługi wyspecjalizowanych potrzeb. – powiedział Jarosław Markowski, Dyrektor ds. Partnerów Handlowych w UNIT4 TETA. “W tym przypadku, chcemy im zaoferować możliwość stworzenia skutecznego i sprawnie działającego call center, działającego dzięki połączeniu osadzonych w chmurze usług telekomunikacyjnych Focus Telecom Polska oraz zaawansowanych systemów HR i narzędzi integracyjnych TETA.

Dzięki rozwiązaniom Focus Telecom Polska klienci zyskują dużą mobilność pracy. System eliminuje potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta, co znacznie redukuje koszty. Nie ponosi on inwestycji związanych z zakupem oprogramowania czy dodatkowego sprzętu, gdyż usługi udostępniane są zdalnie przez sieć internetową. Dostęp do aplikacji odbywa się przy użyciu protokołu szyfrującego SSL, który zapewnia bezpieczne połączenie użytkownika z usługą.

- W strategię sprzedaży Focus Telecom Polska wpisana jest współpraca z Partnerami, którzy podchodzą kompleksowo do potrzeb klienta związanych z systemami i rozwiązaniami IT, szczególnie z obszaru obsługi klienta. Tym bardziej cieszy nas współpraca z firmą UNIT4 TETA i podobne spojrzenie na rynek - komentuje Piotr Czajka, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska. Jesteśmy przekonani, że ta zbieżność w podejściu do potrzeb klienta biznesowego, przełoży się na realne korzyści wielu polskich firm, które otrzymają pełną i najwyższej jakości ofertę – dodaje.

źródło: UNIT4 TETA

News Program ERP. Nieunikniona inwestycja w nową jakość

Każdy przedsiębiorca chce, aby prowadzona przez niego firma nieustannie się rozwijała. Warto mieć jednak na uwadze że wzrost liczby klientów i pracowników niesie ze sobą nowe wyzwania, związane z efektywnym zarządzaniem dostępnymi zasobami. Jaką rolę odgrywa wtedy odpowiednio dobrane oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami. czytaj więcej