Archiwalne

Europejska numeracja 116

28.02.2007

15 lutego 2007 r. Komisja Europejska przyjęła decyzję w sprawie rezerwacji krajowego zakresu numeracyjnego zaczynającego się na "116" na potrzeby zharmonizowanych usług o walorze społecznym.

Komisja Europejska jest obecnie w trakcie opracowywania procedury składania wniosków w sprawie rejestracji nowych numerów z zakresu 116. Po ustaleniu przedmiotowej procedury zostanie ona zamieszczona na stronach internetowych Urzędu Komunikacji Elektornicznej wraz z procedurą dotyczącą przydziału numeracji z zakresu 116 na szczeblu krajowym.

źródło: UKE

News Co tak właściwie zmieni nowy standard nadawania DVB-T2?

Obecna na rynku od 2013 roku telewizja naziemna nadawana w standardzie DVB-T1 cieszy się dużą popularnością. Należy jednak pamiętać, że w tym roku standard nadawania ulegnie zmianie, ponieważ powszechnie stosowany będzie DVB-T2. Co to oznacza dla odbiorców telewizji naziemnej? Czy konieczna będzie wymiana telewizora na nowy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcej

News SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji

SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcej

News Po co komu SIP Trunk z numerem komórkowym?

SIP Trunk to standardowa w dzisiejszym świecie usługa telekomunikacyjna. Ale nie każdy wie, że oprócz lub zamiast numeracji stacjonarnej, można też użyć tu numeracji komórkowej, dzięki czemu użytkownicy centrali telefonicznej korzystając z telefonów stacjonarnych na biurkach, będą prezentowali się osobie odbierającej połączenie numerem komórkowym. Ale po co to komu jest potrzebne? czytaj więcej