Archiwalne

eTel wprowadza usługę eKonferencje

28.02.2007

Operator eTel Polska wprowadził na rynek nowy produkt eTel eKonferencje. W początkowym okresie sprzedaży nowej usługi klienci eTel mogą skorzystać z promocyjnej oferty i przeprowadzić swoją pierwszą telekonferencję za darmo. Każdy zainteresowany klient może też zapoznać się z usługą poprzez demo panelu pod adresem http://www.telekonferencje.etel.pl/

System eTel eKonferencje to nowoczesny system do przeprowadzania i zarządzania telekonferencją. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą łatwo i bezpiecznie przeprowadzić konferencje telefonicznie nawet przez kilkadziesiąt osób jednocześnie.

Nowy produkt eTel eKonferencje umożliwia każdemu uczestnikowi dostęp do telekonferencji poprzez prosty w obsłudze panel www, w którym Prowadzący telekonferencję samodzielnie zarządza przebiegiem konferencji podczas jej trwania. Ciekawymi i chętnie wykorzystywanymi funkcjami będą zapewne: książka adresowa, gdzie można umieszczać dane kontaktowe do uczestników często realizowanych telekonferencji, możliwość pobrania kontaktów ze swojej poczty elektronicznej, automatyczne zapraszanie uczestników telekonferencji, liczne raporty oraz obsługa w języku angielskim. Zaletą oferty jest również brak abonamentu.

„Najważniejszym elementem budującym wartość firmy jest skuteczna komunikacja. Dlatego tez eTel Polska, jako pierwsza firma na rynku polskim dostarcza biznesowi narzędzie do komunikacji grupowej. Nowy system eKonferencji w łatwy sposób pozwala na realizacje wirtualnych spotkań zacierając problem odległości. eTel eKonferencje są usługą konwergentną łączącą możliwości Internetu oraz tradycyjnej sieci telefonicznej.„ mówi Michał Misiak, kierownik ds. rozwoju produktu eTel Polska..

eTel eKonferencje skierowana jest do wymagającego klienta biznesowego i dlatego charakteryzuje się wysoką jakością oraz nowoczesnością. To produkt dla firm prowadzących szkolenia, firm organizujących i prowadzących konferencje prasowe, firm wymagających komunikacji z pracownikami znajdującymi się w różnych, lokalizacjach geograficznych, itp.

źródło: eTel

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News 3 największe korzyści z korzystania z autoryzowanych serwisów Apple

Czy można naprawić sprzęt od Apple w dowolnym serwisie? Dziś już często tak. Czy taka naprawa będzie wykonana solidnie? Różnie z tym bywa, choć jakość usług rośnie. A więc czy są jeszcze powody, żeby oddawać sprzęt z Cupertino do naprawy w autoryzowanym serwisie? Cała masa, ale opowiemy o trzech najważniejszych. czytaj więcej

F-Secure Człowiek i sztuczna inteligencja na straży cyberbezpieczeństwa – nowa usługa F-Secure dla firm

F-Secure łączy wiedzę i doświadczenie ekspertów z możliwościami sztucznej inteligencji w nowej usłudze Rapid Detection & Response, zapewniając firmom ochronę przed cyberzagrożeniami. czytaj więcej

F-Secure F-Secure: Jaki jest koszt naruszenia ochrony danych w firmie?

Średni koszt naruszenia ochrony danych, według instytutów badawczych, może wahać się od 200 tysięcy do 3,6 miliona dolarów. Przedstawione w badaniach wyniki uzmysławiają skalę problemu, ale oszacowanie ewentualnych strat to już wyzwanie, z którym musi zmierzyć się każde przedsiębiorstwo indywidualnie. Aby ograniczyć ryzyko naruszenia ochrony danych w organizacjach oraz umożliwić prognozowanie potencjalnych kosztów, firma F-Secure wprowadza usługę Cyber Breach Impact Quantification (CBIQ). czytaj więcej