Archiwalne

eTel Polska zmienia nazwę na MediaTel 4B

05.09.2008

Dd dnia 3 września 2008 r. uległa zmianie nazwa firmy eTel Polska Sp. z o.o. na MediaTel 4B Sp. z o.o.

Zmiana nazwa firmy eTel, jest efektem realizacji długoterminowej strategii operatora MediaTel, który w br. przejął operatora eTel, mającej na celu lepszą rozpoznawalność Grupy Kapitałowej MediaTel jako grupy, co zaowocowało podjęciem decyzji o ujednoliceniu nazw spółek zależnych.

Zmianie uległ również adres siedziby spółki:
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7A
02-366 Warszawa

źródło: eTel

Wiadomości firmowe Dlaczego firmom tak trudno znaleźć specjalistów data science?

Zdaniem Hala Variana, głównego ekonomisty Google, tym co utrudnia firmom wykorzystanie pełni potencjału analityki jest brak odpowiedniej liczby specjalistów, którzy potrafią pracować z danymi. Biznes dostrzega ten problem i stara się pozyskać talenty oferując atrakcyjne wynagrodzenie. Jak wynika z badania Business Over Broadway/Keggle, roczna mediana zarobków specjalistów data science w Polsce wynosi ok. 106 tys. zł, co daje ok. 9 tys. zł miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem mogą liczyć na znacznie wyższe kwoty. Jednak, jak wskazują eksperci SAS, główny problem stanowi określenie, który kandydat przyczyni się do realizacji celów biznesowych organizacji, ponieważ praca jako data scientist wymaga ściśle określonych predyspozycji. czytaj więcej

News Polacy robią zakupy w sieci. Co i gdzie kupujemy?

84 proc. młodych Polaków, w wieku od 18 do 24 lat, mających dostęp do internetu kupuje online co najmniej raz w miesiącu. To wynika z badania SW Research z połowy 2018 roku. Co więcej, co trzeci ankietowany robi to co najmniej raz w miesiącu. Co kupujemy online i jakie są perspektywy rozwoju dla rynku e-commerce w Polsce? czytaj więcej

News Raport Meetrics: Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki (zamieniając się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią), z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc. Oznacza to, że dokładnie połowa reklam emitowanych w zasobach polskiego internetu jest niewidoczna dla odbiorców. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa od wyniku polskiego i wyniosła 61 proc. czytaj więcej