Archiwalne

Ericsson zawiera umowę o świadczenie usług zarządzanych z firmą du ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich

04.11.2009

Ericsson i du, operator telekomunikacyjny ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, podpisali trzyletnią umowę o świadczenie usług Managed Services, która ułatwi temu operatorowi dalsze zwiększanie efektywności operacyjnej swojej ogólnokrajowej sieci GSM/WCDMA.

Umowa zapewnia operatorowi du długoterminowy model operacyjny, który ułatwi jej obniżenie kosztów oraz zaoferowanie abonentom nowych, atrakcyjnych usług. Gwarantuje ona również wydajność i jakość sieci du obejmującej produkty różnych dostawców.

„Naszym celem jest ciągłe rozwijanie sieci oraz jej optymalne wykorzystanie” – powiedział Hatem Bamatraf, wiceprezes du ds. rozwoju sieci. „Współpraca z firmą Ericsson jest ważnym krokiem w realizacji tego celu. Wykorzystując jej doświadczenie w zakresie usług zarządzanych, możemy zaoferować nowe usługi telekomunikacji mobilnej klientom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich”.

Valter D'Avino, wiceprezes i szef działu usług zarządzanych w firmie Ericsson, uważa, że transakcja świadczy o coraz większej popularności takich usług i potwierdza, że Ericsson jest liderem tego rynku.

„Usługi zarządzane stały się kluczem do sukcesu nie tylko dla operatorów na Bliskim Wschodzie, ale również szeroko rozumianej branży” – mówi D'Avino. „Gdy Ericsson zajmie się operacjami sieciowymi, du będzie mógł skupić się jeszcze bardziej na zapewnieniu klientom najnowszych usług mobilnych najwyższej jakości”.

źródło: Ericsson

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Na czym polega outsourcing?

Outsourcing oznacza wykorzystywanie źródeł zewnętrznych podczas organizacji pracy firmy. Jeżeli działalność rozrosła się na tyle, że zarządcy nie są w stanie poświęcić się w pełni wszystkim obowiązkom, skorzystanie z profesjonalnej firmy zewnętrznej może okazać się konieczne. Na czym to dokładnie polega? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu! Zapraszamy do lektury! czytaj więcej