Archiwalne

Ericsson walczy z cyfrowym wykluczeniem konsumentów. Zdalna pomoc dla użytkowników smartfonów

14.08.2014

Ericsson wprowadził do swojej oferty rozwiązanie o nazwie Ericsson Device Care, które umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację i diagnostykę mobilnych urządzeń i aplikacji. Użytkownikom, którzy nie posiadają jeszcze smartfonów ułatwi to zamianę starego telefonu na nowe urządzenie. To duży krok w kierunku ograniczenia cyfrowego wykluczenia.

Możliwość uzyskania zdalnej pomocy w przypadku korzystania z komputera, znana jest już od kilku lat. Pozwalamy wówczas zaufanej osobie połączyć się z naszym sprzętem, udostępniamy nasz ekran, a nawet pozwalamy na dokonywanie zmian systemowych. Teraz, identyczne wsparcie jest możliwe w przypadku urządzeń mobilnych. Wszystko za sprawą Ericsson Device Care.

Urządzenia mobilne, dostępne w rosnącej liczbie kształów i rozmiarów, oferują róźną jakość działania. Działają one w oparciu o różne systemy operacyjne, co stwarza wyzwanie deweloperom, którzy muszą optymalizować tworzone programy pod kątem wielu urządzeń i systemów, a użytkownicy natrafiają na problemy podczas korzystania z aplikacji lub podczas „przesiadki” z jednego systemu na drugi.
Konfiguracja i obsługa smartfona potrafi sprawić sporo problemów doświadczonym użytkownikom, a co dopiero osobom niezaznajomionym z nowinkami technologicznymi. W ramach zakupu smartfona operatorzy mogliby oferować np. godzinę rozmowy z konsultantem przy użyciu Device Care. Konsultant może za pomocą tego rozwiązania łatwo prezentować działanie sprzętu – np. podświetlając na ekranie ikony lub tekst, co znacznie ułatwiałoby np. starszym osobom start w świecie smartfonów.

– Osoby niekorzystające jeszcze ze smartfonów, nie wchodzą na ten rynek z kilku przyczyn. Przede wszystkim jest to strach przed nowościami, skomplikowaniem smartfonów i trudnością z ich obsługą. Wraz z rozwojem rynku urządzeń niskiego segmentu, cena staje się coraz mniejszą barierą, ale skomplikowanie smartfonów wciąż nią jest. Ten problem rozwiązać może Ericsson Device Care – powiedziała Katarzyna Pąk – dyrektor ds. public and media relations w firmie Ericsson.

Ericsson Device Care to również rozwiązania rewolucjonizujące działanie call center i centrów wsparcia. Rozwiązanie firmy Ericsson obniża koszty operacyjne operatorów poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urządzeń, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia. Ericsson Device Care pozwala operatorom łatwiej sprawdzić, co dokładnie widzi użytkownik, wzmacnia relację operatora z konsumentem i dostarcza nowego narzędzia do pogłębionej analizy biznesowej. Rozwiązanie bazuje na współpracy firmy Ericsson z AetherPal.

źródło: Ericsson

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej

News Dobry prezent? Smartfon!

Jedną z ciekawszych opcji prezentowych, które warto mieć na uwadze przed różnymi uroczystościami, jest upominek w postaci telefonu komórkowego. Jest to przedmiot niezbędny w codziennym życiu, a ten kto ko dostanie, na pewno będzie z takiego upominku zadowolony. Wcześniej warto dyskretnie rozpytać najbliższe otoczenie tej osoby, którą chcemy obdarować nowym smartfonem, tak by nabyć ten model, na którym może jej najbardziej zależeć.

1. Sklep dobrze zaopatrzony w nowe smartfony
2. Zwracajmy uwagę na szczegóły techniczne czytaj więcej

News W miesiacach letnich jesteśmy bardziej aktywni w sieci i więcej korzystamy ze smartfonów i tabletów

Sezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym jak wyszukują i kupują produkty online. Z analiz RTB House wynika, że aktywność użytkowników smartfonów i tabletów rośnie w miesiącach letnich nawet o kilkadziesiąt procent. czytaj więcej