Archiwalne

Dziecięca Akademia Filmowa UPC

18.07.2008

UPC po raz kolejny jest patronem i współorganizatorem sekcji Filmów dla Dzieci i Młodzieży podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Era Nowe Horyzonty, którego 8 edycja odbędzie się
w dniach 17 - 27 lipca we Wrocławiu.

Uczestnictwo w tegorocznej Dziecięcej Akademii Filmowej UPC będzie doskonałą okazją dla młodych widzów do kreatywnego spędzenia czasu podczas wakacji i zapoznania się z produkcjami duńskiej kinematografii.

Podczas Dziecięcej Akademii Filmowej UPC dzieci wraz z rodzicami będą mogły spędzić dwa filmowe weekendy we wrocławskim Teatrze Lalek, poznając bajkowy świat filmu, stworzony przez duńskich artystów. Co roku w Danii powstaje wiele produkcji dla najmłodszych. W wyborze najciekawszych z nich pomogły Ambasada Danii oraz Duński Instytut Filmowy. W ramach Akademii Filmowej UPC najmłodsi widzowie będą mieli okazję zobaczyć zarówno najnowsze, jak i klasyczne filmy fabularne (Gumowy Tarzan), a także animacje, w tym m. in. Cyrkelinka i najmniejsza bohaterka świata.

Dla zainspirowanych filmami dzieci, po wszystkich pokazach zaplanowane są bezpłatne warsztaty artystyczne. Uczestników Dziecięcej Akademii Filmowej UPC czeka także wiele niespodzianek.

W jednej społeczności
UPC od lat patronuje wydarzeniom z obszaru kultury i sztuki. W ciągu kilku ostatnich miesięcy firma wspierała Festiwal Filmów Kultowych w Katowicach, Krakowski Festiwal Filmowy oraz debiutujący w tym roku Cracow Screen Festiwal. Poprzez zaangażowanie w dziedziny sztuki, takie jak film, UPC chce podkreślić, że istotnym aspektem działalności firmy jest czynny udział w życiu społecznym i kulturalnym lokalnych społeczności.

UPC prowadzi również działania w ramach autorskiego programu prospołecznego – W jednej społeczności, który ma na celu rozszerzanie dostępności do nowoczesnych technologii, zwiększanie umiejętności i kreowanie nowych możliwości dla społeczności, w których działamy.

W ramach Dziecięcej Akademii Filmowej UPC, podczas dwóch weekendów w dniach 19-20 lipca 2008 oraz 26-27 lipca 2008 zaplanowanych jest 10 projekcji filmów. Są wśród nich:

Sobota, 19 lipca, godz. 10:00

Cyrkelinka i najmniejsza bohaterka świata (Cirkeline Og Verdens Mindste Superhelt), pełnometrażowy film animowany/film familijny, Dania 2004, 80 min.
Niedziela, 20 lipca, godz. 10:00

Chłopczyk w walizce (Drengen i Kufferten), film animowany, Dania 2006, 8 min.
Mały miś mówi Oj! (Ih! Siger Den Lille Bamse), film animowany, Dania 2007, 15 min.
Ciii! (Schhhh!), film animowany, Dania 2006, 10 min.
Tatuś, (Lille Far), film krótkometrażowy, Dania 2003, 14 min.

Sobota, 26 lipca, godz. 10:00

Piłka Mortena (Mortens Badebold), film krótkometrażowy, Dania 1993, 8 min.
Ręce do góry! (Hænderne Op!), film krótkometrażowy, Dania 1997, 22min.
Baletnica (Balerina), film animowany, Dania 2002, 11 min.
Wracam do domu (Tilbage Til Ben), film krótkometrażowy, Dania 1999, 18 min.

Niedziela, 27 lipca, godz. 10:00

Gumowy Tarzan, pełnometrażowy film fabularny, Dania 1981, 89', reż.: Søren Kragh-Jacobsen, scen.: Hans Hansen na podstawie powieści Ole Lund Kirkegaarda, produkcja Metronome Productions

Szczegółowy harmonogram oraz opisy filmów dostępne na stronie: http://www.upclive.pl/Era_Nowe_Horyzonty/

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej