Archiwalne

DIALOG rozszerza sieć sprzedaży

04.08.2010


Z początkiem sierpnia wystartowało dziewięć nowych punktów DIALOGu, tzw. „wysp sprzedażowych”, zlokalizowanych w różnych regionach Polski. Dzięki nim jeszcze szybciej i wygodniej będzie można zakupić usługi operatora.

DIALOG dynamicznie wkracza do dużych centrów handlowych. W dwóch punktach we Wrocławiu i po jednym w Bielsku-Białej, Elblągu, Legnicy, Łodzi, Świdnicy, Zgorzelcu oraz Zielonej Górze już można zawierać umowy na świadczenie całego wachlarza produktów operatora: usług internetowych, telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji cyfrowej wraz z VoD. Abonenci mogą liczyć tu także na obsługę posprzedażową, np. zwiększenie prędkości internetu, dokupienie usługi czy wydanie duplikatu karty SIM. W każdym z punktów można też skorzystać z telefonu szybkiego kontaktu z TeleCentrum DIALOGu i samodzielnie załatwić część formalności.

– Uruchomienie nowoczesnych punktów sprzedaży w centrach handlowych zdecydowanie zwiększy dostępność naszej oferty i usprawni obsługę klienta – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów dbamy o to, by produkty DIALOGu były „pod ręką”, czyli dostępne w miejscach, w których bardzo często i systematycznie bywamy – dodaje.

Klienci mogą skorzystać z oferty operatora niejako przy okazji, oszczędzając w ten sposób czas i energię. Punkty sprzedaży będą czynne codziennie, w godzinach pracy centrów handlowych.

Tym, co wyróżnia punkty DIALOGu jest futurystyczna i unikalna forma. Oryginalny kształt „wysp sprzedażowych” operatora został bowiem zainspirowany bumerangiem – elementem logotypu. Także kolorystyka, czyli pomarańcz i granat, nawiązuje do firmowych barw DIALOGu. Stalowe wykończenia wysp podkreślają ich innowacyjny charakter. Ciekawa aranżacja punktów stanowi funkcjonalną formę dekoracyjną i jest wizytówką zaawansowanej technologicznie spółki telekomunikacyjnej.

Nowe punkty DIALOGu:

Bielsko-Biała, CHR Gemini Park, ul. Leszczyńskiej 20
Elbląg, CH Ogrody, ul. płk. Dąbka 152
Legnica, Real, ul. Fabryczna 3
Łódź, Pasaż Łódzki, al. Jana Pawła II 30
Świdnica, Tesco, ul. Strzegomska 2
Wrocław, CH Magnolia, ul. Legnicka 58
Wrocław/Bielany Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, CH Auchan, ul. Francuska 6
Zgorzelec, Carrefour Galeria Słowiańska, ul. Jeleniogórska 42
Zielona Góra, CH Carrefour Dąbrówka, ul. Dąbrówki 5

źródło: Dialog

News Sprzedaż w czasach zarazy

Jak sprzedawać produkty i usługi B2B w czasie epidemii, gdy spotkania z przedstawicielami handlowymi są ograniczone do minimum? Podczas spotkań online lub rozmów telefonicznych, oczywiście. Jak zatem maksymalnie ułatwić pracę handlowcom, jakie narzędzia zapewnić, aby mogli pracować jak najbardziej efektywnie? Oferta Grandstream – globalnego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych VoIP, to propozycja zdecydowanie warta rozważenia. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cisco bezpiecznie łączy wymagające środowiska IoT i zdalne lokalizacje

• Cisco rozszerza sieć intuicyjną na najbardziej wymagające środowiska pracy; od zakładów chemicznych i rafinerii, po kopalnie.
• Cisco prezentuje wzmocnione przełączniki przemysłowe, punkty dostępowe oraz routery odporne na działanie wody, kurzu oraz inne ekstremalne warunki pracy.
• Cisco utrzymuje globalny ekosystem partnerów i deweloperów, takich jak Emerson, aby wprowadzać innowacje w platformach sieciowych. czytaj więcej

News Usługi za darmo - czy jest to możliwe?

Na rynku zaczęły pojawiać się marki, które rewolucjonizują rynek i oferują darmowe usługi. Przykładem jest tu szwedzka sieć Rebtel, która zaoferowała nowe rozwiązanie na rynku telekomunikacyjnym, pierwszy darmowy pakiet mobilny. Skąd taki model i czy taka strategia jest opłacalna? czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej