Archiwalne

Dialog: nowa siedziba Biura Obsługi Klientów w Zielonej Górze

04.12.2008

Od jutra (5 grudnia 2008) klienci Telefonii DIALOG SA będą mogli korzystać z nowoczesnego Biura Obsługi Klienta przy ul. Sienkiewicza 31 A w Zielonej Górze. Przenosiny ze starej siedziby spowodowane były chęcią zapewnienia obecnym i przyszłym abonentom jak najwyższego komfortu obsługi.

Nowy BOK zajmuje parter i piętro (w sumie ok. 300 mkw.), a całe przestronne wnętrze utrzymane jest w kremowym odcieniu i barwach charakterystycznych dla operatora. Oprócz pięciu stanowisk obsługi przygotowano również specjalny kącik dla dzieci, gdzie przy stoliku najmłodsi mogą bawić się klockami, rysować czy czytać książeczki, podczas gdy rodzice rozmawiają z konsultantami. A na dużym ekranie LCD prezentowane są usługi domowej platformy multimedialnej DIALOGmedia.

- Przenosiny do nowej siedziby przeprowadziliśmy tak, aby nasi klienci ich nie odczuli – mówi Alicja Grzelak, Kierownik Zespołu Sprzedaży i Obsługi Klientów BOK-u w Zielonej Górze. – Teraz możemy zaprosić ich do nowoczesnego wnętrza, zapewniającego wygodę i spełniającego wszelkie wymagania profesjonalnego biura obsługi.

Otwarcie nowej siedziby BOK połączone jest z imprezą mikołajkową, która odbędzie się 5 grudnia o godz. 12. Wszyscy klienci odwiedzający biuro otrzymają od Świętego Mikołaja i towarzyszących mu Śnieżynek słodycze oraz drobne upominki. W świąteczny nastrój wprowadzą również bożonarodzeniowe dekoracje oraz specjalna muzyczna oprawa.

W Zielonej Górze Telefonia DIALOG SA funkcjonuje od 1999 roku. Obecna siedziba Biura Obsługi Klienta zostaje przeniesiona z ul. Bohaterów Westerplatte 11 na ul. H. Sienkiewicza 31 A. Tutejszy BOK świadczy usługi nie tylko dla mieszkańców Zielonej Góry, ale także dla abonentów z terenu byłego województwa zielonogórskiego, m.in. Nowej Soli, Świebodzina, Żar, Żagania, Lubska i Sulechowa. Obecnie to ponad 36 tys. osób korzystających z usług telefonicznych i 16 tys. internautów mających szerokopasmowy dostęp do Internetu.

Biuro Obsługi Klienta przy ul. H. Sienkiewicza 31 A jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, a w soboty w godz. 10-14.

źródło: Dialog

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018

- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych
- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej