Archiwalne

'DIALOG 50 + Łączymy pokolenia'

29.09.2009

Telefonia DIALOG – jako pierwszy operator stacjonarny w Polsce – od października br. wprowadza nową ofertę dedykowaną grupie klientów 50+. „DIALOG 50+ Łączymy pokolenia” umożliwi im stworzenie pakietu usług w oparciu o telefon stacjonarny i telewizję cyfrową oraz opcjonalnie internet.

Z szacunków ekspertów wynika, że po 2010 roku osoby starsze będą stanowić blisko 20% populacji europejskiej, a już dziś w naszym kraju liczba ludzi powyżej 50 roku życia przekracza 12,5 miliona.

- Rozumiemy wyjątkowe potrzeby klientów z segmentu 50+. Wiemy, że zależy im na swobodnej komunikacji bez obaw o koszty oraz na poszerzaniu wiedzy. I potrafimy sprostać tak ważnemu wyzwaniu jak przygotowanie oferty skrojonej ma ich miarę. Nie pozwolimy, aby na drodze porozumienia pokoleń stała bariera technologiczna i finansowa – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG.

Oferta „DIALOG 50+ Łączymy pokolenia” została opracowana w oparciu o prognozy demografów i wyniki badań marketingowych, zarówno własnych, jak i zleconych niezależnemu instytutowi badawczemu Pentor Research International.

W Polsce w wiek emerytalny zaczynają już wchodzić „baby boomers”, czyli bardzo liczne pokolenie powojennego wyżu demograficznego. Zdaniem unijnych ekspertów z Eurostatu, w 2060 r. na trzech pracujących Polaków przypadać będzie przynajmniej dwóch emerytów, a odsetek osób po 80 roku życia wzrośnie aż 4,5-krotnie.

„DIALOG 50+ Łączymy pokolenia” to pakiet telefonu stacjonarnego i cyfrowej telewizji, oraz - opcjonalnie – internetu.

Klient wybiera jeden z dwóch profili telefonicznych:
- Komfortowy (nielimitowane krajowe połączenia stacjonarne w weekendy) - od 40 zł brutto w umowie na 2 lata,
- lub Nieograniczony (nielimitowane połączenia stacjonarne we wszystkich krajach UE przez całą dobę) – od 50 zł brutto w umowie na 2 lata.

Każdy z profili uwzględnia dodatkowe 100 nieodpłatnych minut do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

Do telefonu abonent otrzymuje cyfrową telewizję składającą się z:
- 40 kanałów pakietu domowego – za 39 zł brutto
- i 9 kanałów z pakietów tematycznych: Wiedza (m.in. Planete i BBC Knowledge) oraz Dziecko (m.in. CBeeBies i MiniMini) – bezpłatnie w umowie na 2 lata lub 50 % taniej w umowie na rok.

Przykład:
W umowie na 2 lata za 89 zł brutto miesięcznie do dyspozycji jest 49 najlepszych polskojęzycznych kanałów telewizyjnych oraz nieograniczone połączenia telefoniczne do sieci stacjonarnych w UE + 100 minut do sieci komórkowych.

Opcjonalnie każdy klient może skorzystać z usługi dostępu do szerokopasmowego internetu. Tutaj wysokość opłat abonamentowych uzależniona jest od szybkości internetu oraz czasu trwania umowy. Opłaty za internet zaczynają się od 42 zł brutto.

Nowa propozycja DIALOGu przeznaczona jest dla nowych i dotychczasowych abonentów indywidualnych w wieku powyżej 50 roku życia, w zasięgu sieci kablowej spółki. Oferta będzie dostępna do 31 grudnia 2009 r.

źródło: Dialog

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej