Archiwalne

Biznes Corner - nowe podejście do klientów w salonach Orange

31.05.2007

Orange tworzy w salonach sprzedaży Biznes Cornery, czyli komfortowo wyposażone miejsca do prezentacji usług i obsługi klientów. W całej Polsce będzie ich ponad 40. Specjalnie przeszkoleni konsultanci oraz prezentacje multimedialne pozwolą klientom w praktyce poznać usługi i dokonać najlepszego wyboru.

Biznes Cornery to wydzielone miejsca w salonach Orange, które zapewniają klientom komfort w wyborze produktów i usług. Na klientów czekają specjalnie przeszkoleni konsultanci gotowi odpowiedzieć na każde pytanie związane z ofertą Orange. Ich zadaniem jest dokładne określenie potrzeb klienta i pomoc w wyborze optymalnej oferty.

Aby poznać potrzeby klienta potrzeba czasu, dlatego w Biznes Cornerze spotkania odbywają się w komfortowych warunkach, klienci przyjmowani są przy stole i zajmują miejsca na wygodnych krzesłach. Dzięki multimedialnym panelom demonstracyjnym konsultanci mają możliwość zaprezentowania jak w praktyce działają poszczególne usługi. Mogą także pomóc skonfigurować aparat czy komputer.

Klienci odwiedzający Biznes Corner zanim zdecydują sią na zakup, mogą sprawdzić m.in. usługi mobilnego dostępu do zasobów sieci WWW i poczty elektronicznej, usługi umożliwiające teleprace np.: push e-mail, Business Everywhere oraz przetestować najnowsze modele aparatów telefonicznych.

Biznes Cornery są w salonach Orange zlokalizowanych w popularnych centrach handlowych i biznesowych. Ich podstawową rolą jest prezentacja oferty Orange adresowanej do firm, jednak w Biznes Cornerze obsługiwani są wszyscy klienci, którzy są zainteresowani zaawansowanymi usługami telekomunikacyjnymi. Obecnie na terenie całego kraju powstaje ponad 40 tego typu punktów, część z nich już funkcjonuje w nowej formule.

Szczegółowa lista lokalizacji salonów Orange, w których działają i powstają Biznes Cornery

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej

News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcej

News SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji

SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcej

News SMS i email marketing - spraw, aby oferta dotarła do właściwych Klientów

Mogłoby się wydawać, że ze względu na długi staż (email ma już ponad 40 lat, a SMS liczy sobie prawie 30 lat) obie te formy marketingu wychodzą już z użytku, zastąpione nowocześniejszymi odpowiednikami. W rzeczywistości jednak to wciąż bardzo skuteczne sposoby na dotarcie do Klientów. W niniejszym tekście przyjrzymy się im nieco bliżej. czytaj więcej