Archiwalne

Bezpłatna blokada połączeń anonimowych dla klientów Orange

14.03.2011

Zobacz więcej na Orange.pl.

Klienci Orange mogą bezpłatnie korzystać z usługi Blokada Połączeń Anonimowych. Usługa blokuje połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych, czyli takich, które nie wyświetlają się na ekranie telefonu.

Dzwoniący z numeru zastrzeżonego usłyszy następujący komunikat: „Osoba, do której dzwonisz nie akceptuje połączeń z numeru zastrzeżonego. Wyłącz blokadę numeru i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nią przy pomocy SMS-a.” Komunikat jest bezpłatny a po jego odtworzeniu połączenie zostanie zakończone. Użytkownik usługi nie jest powiadamiany o próbach połączeń z numerów zastrzeżonych.

W przypadku, gdy użytkownik usługi BPA korzysta z poczty głosowej, po odtworzeniu komunikatu nastąpi automatyczne przekierowanie anonimowego połączenia do poczty głosowej, co umożliwi dzwoniącemu pozostawienie wiadomości.

  • Aby włączyć usługę należy wysłać SMS o treści AKT BPA pod numer 8087 lub wpisać z klawiatury telefonu kod *110*71# i nacisnąć klawisz połączenia.
  • Sprawdzić status usługi można poprzez wysłanie SMS  o treści SPR BPA pod numer 8087 lub wpisanie z klawiatury telefonu kod *110*71*01# i naciśnięcie klawisza połączenia.
  • Wyłączenie usługi nastąpi po wysłaniu SMS-a o treści REZ BPA pod numer 8087 lub wpisaniu z klawiatury telefonu kod *110*71*00# i naciśnięciu klawisza połączenia.

Korzystanie z usługi, wysłanie SMS-ów sterujących oraz kodów jest bezpłatne.

Usługę można również włączyć, wyłączyć lub sprawdzić jej status za pośrednictwem konsultanta BOK, ponosząc opłatę wg cennika planu taryfowego, z którego korzysta klient.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe System telefoniczny IP i UC bez zobowiązań kapitałowych i czasowych: Teraz również wynajem sprzętu w innovaphone

Sindelfingen, 11 kwietnia 2022 – Wynajem oprogramowania w modelu SsaS, czyli Software as a Service, jest już od wielu lat powszechnie stosowany w firmach i przedsiębiorstwach. innovaphone AG idzie o krok dalej i oferuje teraz również sprzęt na wynajem. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej