Archiwalne

BBC Lifestyle w Okienku UPC

02.11.2009

Od dziś abonenci analogowych pakietów usługi telewizyjnej UPC mogą dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC oglądać kanał BBC Lifestyle. Jest on adresowany do osób zainteresowanych szeroko pojętym stylem życia, m.in. sztuką kulinarną, zdrowiem, urodą czy wystrojem wnętrz. BBC Lifestyle dostępny jest na co dzień w pakiecie Max Telewizji Cyfrowej UPC, a przez najbliższy tydzień będą mogli się z nim zapoznać abonenci telewizji analogowej UPC mieszkający w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.

Programy nadawane w BBC Lifestyle poruszają szeroką gamę tematów dotyczących stylu życia. Ramówka obejmuje programy o gotowaniu, wystroju wnętrz, modzie, zdrowiu, rozwoju osobistym i rodzicielstwie. Audycje prezentowane w BBC Lifestyle pokazują i uczą, jak prowadzić lepsze i szczęśliwsze życie.

Od dziś, dzięki Okienku UPC z ofertą BBC Lifestyle mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający z pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Kielcach, Lublinie, Kędzierzynie Koźlu, Lubinie i Częstochowie.

UPC wspólnie z BBC Lifestyle przygotowało konkurs dla klientów UPC, związany z tematyką programu Kuchenne Koszmary, którego gospodarzem jest znany mistrz i pasjonat kuchni – Gordon Ramsay. Nagrodą główną jest weekendowy kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera w Warszawie (wraz noclegiem). Pozostałe nagrody to 20 książek kucharskich autorstwa Gordona Ramsaya oraz 50 fartuchów kuchennych BBC Lifestyle. Aby wziąć udział w konkursie UPC i BBC Lifestyle wystarczy wejść na stronę www.upc.pl/telewizja/konkursy/ i odpowiedzieć na dwa proste pytania. Konkurs trwa do 16 listopada br.

W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w Telewizji Cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Cartoon Network, Boomerang, Da Vinci Learning, Baby First TV, JimJam, Disney XD, Nickelodeon, BBC Knowledge, Discovery Travel & Living, E! Entertainment, TV1000, Viasat Explorer, Comedy Central, TCM, AXN Crime, AXN Sci-Fi czy FOXlife.

źródło: UPC

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej