Zobacz więcej na Play.pl.
PLAY pierwszym wyborem klientów zmieniajacych operatora - tak definiuje swój główny cel nowy szef Marketingu Play Bartosz Dobrzyński.
Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko Dyrektora ds. Marketingu, Członka Zarzadu P4 w pierwszych dniach lutego 2009.
"Będziemy kontynuować ofensywę i w 2009 roku jeszcze przyśpieszymy tempo rozwoju oferując klientom niedrogie, proste oferty we wszystkich segmentach rynku" - gwarantuje Dobrzyński.
Bartosz Dobrzyński rozpoczynał swoją karierę jako dziennikarz Gazety Wyborczej będąc jeszcze na studiach. W branży telekomunikacyjnej pracuje od 1999 roku zdobywając doświadczenie w firmie Polkomtel, a następnie w PTK Centertel pełniąc funkcję dyrektora Pionu Marketingu Telefonii Komórkowej Grupy TP gdzie odpowiadał za segment marketingu masowego. Uzyskał tytuł MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
We wrześniu 2008 roku zmienił swoją ścieżkę kariery na PLAY, gdzie do tej pory pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Marketingu.
źródło: Play
News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?
Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcejWiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie
Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowejSindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej