„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem ASTER rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in. nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek.
Kampania potrwa od 15 maja do 19 czerwca 2010 r. i obejmie zasięgiem prasę, radio i Internet. Dodatkowo, reklama pojawi się w warszawskim metrze, tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach Saturn i Media Markt.
Kampania nawiązuje do piłkarskich rozgrywek: w reklamach wykorzystane zostaną zielone tła, które kojarzą się z futbolowym boiskiem i hasła odnoszące się do piłkarskich emocji.
„Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to wydarzenie, które zgromadzi przed telewizorami wielu kibiców. Uznaliśmy, że jest to idealny moment, by pokazać możliwości, jakie oferuje cyfrowa telewizja w połączeniu z dekoderami HD PVR. Dzięki funkcji nagrywania programów, kibice nie opuszczą podczas mundialu żadnego ważnego wydarzenia i będą mogli obejrzeć powtórki meczu tyle razy, ile zechcą. Dodatkowo, możliwość oglądania rozgrywek w zwolnionym tempie, zatrzymywania i cofania obrazu, daje nieograniczone możliwości analizowania sportowej rywalizacji. – wyjaśnia Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.
Reklama dekoderów HD PVR pojawi się przede wszystkim w mediach adresowanych do kibiców: Przeglądzie Sportowym oraz specjalnym dodatku do Gazety Wyborczej, a także na sportowych stronach Onet.pl, Wirtualnapolska.pl i Gazeta.pl. Telewizja cyfrowa ASTER będzie promowana również na portalach związanych z piłką nożną, w tym m.in. zczuba.pl i sport.pl.
Zarówno w prasie, jak i Internecie operator zdecydował się na zastosowanie niestandardowych formatów, wyróżniających przekaz: wyspy konsekutywne, paski na górze strony, formaty rozwijane i belki to tylko niektóre z nich.
Kampania obejmie swoim zasięgiem także stacje radiowe (Złote Przeboje, Roxy, RMF Maxxx, Eska) oraz komunikację miejską (metro, autobusy, tramwaje) i sklepy sieci Saturn oraz Media Markt.
Równolegle będą prowadzone działania BTL. W salonach ASTER w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze pojawią się plakaty i animacje nawiązujące do kampanii. Rozdawane będą także ulotki informujące o możliwościach dekoderów HD PVR.
źródło: Aster
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcejNews Zadbaj o swój telefon!
Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej