Archiwalne

ASTER wprowadza nową usługę - telefonię komórkową

24.06.2008

24 czerwca br. ASTER wprowadza nową usługę - telefonię komórkową, która będzie dopełnieniem usług oferowanych dotychczas: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej.

ASTER staje się pierwszą w Polsce firmą, która oferuje pakiet czterech usług telekomunikacyjnych (quadruple play) i gwarantuje pełen zakres usług dla domu i całej rodziny. W ten sposób firma potwierdza pozycję lidera w dostarczaniu nowych usług telekomunikacyjnych na polskim rynku.

"Wprowadzając na rynek nową usługę telefonię komórkową, jako pierwsi oferujemy klientom możliwość korzystania z najpełniejszego na polskim rynku pakietu, aż czterech, nowoczesnych usług telekomunikacyjnych. Wykorzystanie sieci PTK Centertel zapewni wysoką jakość przekazu, a szereg korzystnych usług dodatkowych i atrakcyjne bonusy z pewnością zadowolą nawet najbardziej wymagające osoby. Atutem proponowanego przez nas rozwiązania jest wygoda, jaką daje możliwość korzystania ze wszystkich usług u jednego dostawcy." - mówi Janusz Arciszewski, prezes Zarządu ASTER.

Nowa usługa, oferowana pod marką ASTER, jest dopełnieniem dotychczasowej oferty: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej. Telefonia komórkowa ASTER jest w pełni funkcjonalnym rozwiązaniem bazującym na sprawdzonym operatorze. Do świadczenia usług wykorzystywana jest ogólnopolska sieć PTK Centertel, dzięki czemu usługa telefonii komórkowej ASTER, jest dostępna dla abonentów w kraju i za granicą. Jest to pierwsza i jedyna na polskim rynku MVNO usługa abonamentowa (post-paid).

ASTER, zapewnia pełną obsługę klienta poprzez własny system billingowy, zaplecze techniczne oraz Salony ASTER. W pierwszym etapie, sprzedaż usługi telefonii komórkowej, będzie oferowana w Warszawie, a we wrześniu br. w pozostałych miastach: w Krakowie i Zielonej Górze.

Usługi telefonii komórkowej ASTER

  • krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci - mobilnych i stacjonarnych
  • połączenia krajowe typu videocall
  • połączenia zagraniczne i roaming (na życzenie Klienta)
  • SMS
  • MMS
  • dostęp do usług Premium poprzez SMS, MMS, połączenia głosowe
  • dostęp do wielu serwisów informacyjno-rozrywkowych poprzez STK
  • pakietowa transmisja danych
  • poczta głosowa z bezpłatnym odsłuchiwaniem wiadomości
  • możliwość sprawdzenia u konsultanta stanu wykorzystania pakietu

Przy zmianie operatora na ASTER można zachować dotychczasowy numer telefonu. Dodatkowo istnieje możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach także w systemie ratalnym, telefonu komórkowego w Salonach ASTER.

W ofercie dostępne są dwa pakiety "M" i "L". Każdy z nich posiada pakiet minut do sieci krajowych oraz dodatkowe minuty do wykorzystania w sieci ASTER.

Nowością, oraz tym co wyróżnia ofertę ASTER, są dodatkowe korzyści na wybrane usługi ASTER. Jeżeli klient posiada internet, w ramach bonusu może zwiększyć swój transfer danych. Klienci posiadający telewizję kablową mogą rozszerzyć pakiet telewizyjny, natomiast użytkownicy telefonu stacjonarnego mogą przejść do wyższego planu taryfowego.

źródło: Aster

News Bezpieczna telefonia z ochroną Secure Mobile

Coraz większe zagrożenia w zakresie cyberbezpieczestwa powodują konieczność zabezpieczania urządzeń mobilnych w tym telefonów komórkowych, które stały się bankiem danych i narzędziem codziennych operacji.

W wielu badaniach w zakresie bezpieczeństwa dane pozyskane od klientów świadczą o coraz większym poziomie zagrożenia telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. czytaj więcej

News Sprawdź, dlaczego telefony na abonament to optymalne rozwiązanie

W największym skrócie: zyskujemy stałe miesięczne koszty, które nie zmienią się podczas trwania umowy, oraz pewność, że usługa będzie świadczona na odpowiednio wysokim poziomie. Nie musimy się także obawiać (jak w przypadku telefonu na kartę), że w trakcie rozmowy lub korzystania z Internetu nagle zabraknie nam środków. czytaj więcej

News Lead360: nowa usługa analityczna w ofercie Aiton Caldwell SA

Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN (dawniej FreecoNet) i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie ilości połączeń telefonicznych, jak również analizę wykorzystującą mechanizm przydzielania indywidualnych numerów osobom dzwoniącym z reklam online. czytaj więcej

Fortinet Fortinet Security Fabric dostępne w środowiskach chmurowych

Fortinet poinformował, że rozwiązania Fortinet Security Fabric są teraz dostępne we wszystkich środowiskach chmurowych, od prywatnych i publicznych chmur typu Infrastructure-as-a-Service (IaaS) do aplikacji typu Software-as-a-Service (SaaS). czytaj więcej