Archiwalne

ASTER: najniższy abonament za Mobilny Internet na rynku

12.05.2009

ASTER, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, wprowadza niższy abonament na Mobilny Internet i zwiększa pakiet danych.

W ramach oferty promocyjnej „Mobilny Internet w ASTER”, Klienci mogą wykupić abonament już za 9 zł miesięcznie lub ofertę z modemem za 1 złotówkę. ASTER wprowadził także podwojony pakiet danych dla użytkowników pakietu Data L. Otrzymają oni przez 5 miesięcy możliwość przesłania 2 GB w cenie 1 GB.

Klienci ASTER, którzy posiadają modem komórkowy i skorzystają z pakietu Data M umożliwiającego przesłanie do 250 MB danych w jednym cyklu rozliczeniowym, zapłacą za abonament tylko 9 zł miesięcznie. To w tej chwili najtańszy abonament na rynku. Pakiet Data L z limitem 1024 MB, kosztuje 29 zł.

ASTER obniżył także ceny Mobilnego Internetu dla tych użytkowników, którzy nie posiadają własnego modemu. Mogą oni kupić modem za 1 złotówkę i skorzystać z pakietu Data M w abonamencie za 29 zł lub z pakietu Data L za 49 zł miesięcznie.

Każdy, kto zdecyduje się na pakiet Data L, przez 5 miesięcy będzie mógł otrzymać podwojony pakiet danych (2 GB w cenie 1 GB).

„ASTER oferuje obecnie najtańszy na rynku abonament na Mobilny Internet. Zaletą usługi jest jednak nie tylko cena, ale także jej funkcjonalność. Nie ograniczamy prędkości łącza po przekroczeniu limitu pobieranych danych. Dodatkowo, dzięki temu, że karta SIM jest powiązana z usługą głosową, Klient może wykonywać połączenia głosowe oraz wysyłać SMS-y i MMS-y w atrakcyjnych stawkach cennikowych. Oferta Mobilnego Internetu w ASTER stanowi bardzo dobre dopełnienie usługi stacjonarnego dostępu do internetu. Klient korzysta w domu z internetu stacjonarnego o bardzo dobrych parametrach łącząc to ze swobodą jaką daje Mobilny Internet poza domem.”- powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

Promocja Mobilnego Internetu to kolejna obniżka cen w ASTER. Wcześniej operator poinformował o wprowadzeniu do swojej oferty nowego planu taryfowego dla telefonii komórkowej – Pakietu XS, w którym koszt minuty połączenia wynosi tylko 17 groszy.

Nowa oferta ASTER obowiązuje od 11 maja 2009 r. do odwołania. Mogą z niej skorzystać nie tylko Abonenci ASTER, ale także nowi Klienci nie korzystający do tej pory z usług operatora.

źródło: Aster

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej