Archiwalne

10 groszy za minutę i do 3000 minut na połączenia w ofercie Orange dla Firm

20.02.2008

W najnowszej ofercie Orange klienci biznesowi, którzy kupią nowy numer w promocji Tanie Rozmowy dla Firm otrzymają nawet 3000 tysiące minut w abonamencie i mogą korzystać najniższych stawek na połączenia w sieci i na numery stacjonarne. W nowej ofercie minuta połączenia kosztuje ich tylko 10 groszy netto.

Klienci korzystający z planów abonamentowych Orange dla Firm mogą jeszcze bardziej obniżyć koszty połączeń telefonicznych. Włączając teraz usługę Tanie Rozmowy otrzymają do swojego planu dodatkowe bezpłatne minuty, które obniżają koszt połączeń w sieci Orange i na numery stacjonarne aż do 10 groszy netto za minutę połączenia.

Łączna liczba minut w abonamencie oraz koszt miesięcznego abonamentu usługi Tanie Rozmowy są zależne od planu taryfowego, z którego korzysta klient:

  • W Orange dla Firm 40 - pakiet minut - 220, koszt usługi - 10 zł netto miesięcznie,
  • W Orange dla Firm 80 - pakiet minut - 440, koszt usługi - 10 zł netto miesięcznie,
  • W Orange dla Firm 160 - pakiet minut - 880, koszt usługi - 5 zł netto miesięcznie,
  • W Orange dla Firm 320 - pakiet minut - 1600, koszt usługi - 5 zł netto miesięcznie,
  • W Orange dla Firm 600 - pakiet minut - 3000, koszt usługi - 5 zł netto miesięcznie.

Promocja jest ważna od 18 lutego 2008 roku, mogą z niej korzystać klienci kupujący nową aktywację oraz obecni klienci przedłużający umowę.

Wraz z wprowadzeniem nowej oferty promocyjnej Orange rozszerza portfolio nowoczesnych telefonów dedykowanych klientom biznesowym. Wśród nowości dostępne są: Samsung U700, Motorola RAZR2 V9 oraz HTC Touch Dual. Ceny telefonów są uzależnione od wybranego przez klienta planu taryfowego. Wraz z nową aktywacją są dostępne już od 1 zł netto.

źródło: Orange

News Podstawowe rodzaje hostingu. Czym jest hosting hybrydowy?

Nowoczesny hosting to dzierżawa zasobów internetowych i usług, które są niezbędne dla stron internetowych i poczty e-mail. Dostawca takich rozwiązań dysponuje miejscem na serwerach, które udostępnia swoim klientom. Warto w tym zakresie wspierać elastyczne rozwiązania. czytaj więcej

News Microsoft Office i 3 powody by go mieć

Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.

- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej

News Kursy i szkolenia online – jak oceniają je Polacy?

Portal z ofertami pracy pracuj.pl przygotował raport „Cyfrowa ewolucja kariery” pokazujący jak Polacy oceniają szkolenia i kursy online, które od kilkunastu miesięcy przeżywają prawdziwy boom. Z raportu dowiemy się jak często Polacy uczestniczą w szkoleniach i kursach organizowanych przez Internet oraz jak oceniają ich efektywność. czytaj więcej

News Oryginalne i zamienne tusze do drukarek HP – które warto wybrać?

Wielu producentów oferuje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, które są niedrogie i dzięki temu usprawniają nie tylko pracę w biurach, ale również wspierają naukę oraz realizowanie innych zadań w domach. Dużą popularnością cieszą się urządzenia marki Hewlett-Packard ze względu na kompaktowość i prostotę obsługi. Czy zawsze koniecznie jest stosowanie tuszów oryginalnych? Czym różnią się od nich tusze zamienne? czytaj więcej