Archiwalne

10 dni więcej na promocję "Internet - Rok za darmo"

30.07.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia przedłuża promocję, w ramach której oferuje dostęp do Internetu dla abonentów Telekomunikacji Polskiej oraz dla klientów własnej sieci. W promocji, która rozpoczęła się 9 lipca br. i potrwa do 10 sierpnia br. można mieć Internet za darmo nawet przez rok.
 
- Obserwujemy ogromne zainteresowanie naszą najnowszą ofertą, codziennie wysyłamy do klientów kilkaset, a nawet do tysiąca umów. Zdecydowaliśmy się przedłużyć promocję ze względu na znaczny wzrost zgłoszeń w jej końcowej fazie. Chcemy dać klientom szansę skorzystania z naszej świetnej propozycji, tym bardziej, że mamy sezon urlopowy. Słyszymy, że nasza rewolucyjna oferta jest kopiowana przez innych. Warto jednak pamiętać, że Netia jest liderem wśród operatorów niezależnych w pozyskiwaniu klientów usług szerokopasmowych, mamy sprawdzone procesy aktywacji i obsługi klientów – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii

Przez rok można korzystać bezpłatnie z Internetu o prędkości 1Mbit/s i 2 Mbit/s. Za pozostałe 2 lata przy umowie na 36 miesięcy klient zapłaci za 1 Mbit/s 49 złotych brutto miesięcznie.

Przy zakupie Szybkiego Internetu Netii w opcji 2 Mbit/s przez 36-miesięczny okres trwania umowy klient Netii może zaoszczędzić 1200 złotych, co daje aż 36 procent oszczędności w porównaniu z ofertą Telekomunikacji Polskiej. 

Z usług dostępu do Internetu Netii korzysta obecnie ok. 138 tysięcy klientów. Są to zarówno klienci Netii, TP oraz użytkownicy usług internetowych lokalnych sieci osiedlowych przejętych przez Netię w czerwcu br.

Netia jako jeden z pierwszych operatorów zaoferowała komercyjnie usługi dostępu do Internetu dla klientów TP w styczniu 2007 r. i obecnie posiada ok. 44 tysięcy klientów usługi świadczonej na sieci TP. 

W raporcie Urzędu Komunikacji Elektronicznej analizującym ceny usług świadczonych w ramach umów BSA, Netia oceniona została jako operator oferujący w promocji najbardziej konkurencyjną na rynku usługę dostępu szerokopasmowego, tańszą średnio od TP (porównując różne opcje usługi) o ok. 33 procent. 

Opłaty miesięczne za Internet w ofercie ważnej od 9 do 10 sierpnia 2007 r.:

Prędkość Umowa na 36 miesięcy Umowa na 24  miesiące
 
Od 1. do 12. miesiąca
Od 13. do 36. miesiąca Od 1. do 6. miesiąca Od 7. do 24. miesiąca
2 Mbit/s  
 
0 zł
94 zł 0 zł 109 zł
 
 
1 Mbit/s
 
 
0 zł
49 zł 0 zł 59 zł
        Ceny brutto


 
Pozostałe opłaty: aktywacja 10 zł, modem 79 zł.

źródło: Netia

Netia Nowe promocje Netii dla małego biznesu

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub małe firmy, wybierając internet (nawet 900 Mb/s) w Netii, otrzymają za symboliczną złotówkę Telewizją Osobistą i dostęp do HBO przez 2 miesiące gratis. W ramach letniej odsłony promocji MultiPlan Firma można też m.in. zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach usługi mobilne. czytaj więcej

Netia Netia odświeżyła swoją ofertę promocyjną

W zależności o wybranego pakietu z TV, operator dodaje HBO HD (z HBO GO) przez 2 lub 3 miesiące gratis, bez zobowiązań. W cenie internetu światłowodowego 100 Mb/s (49,90 zł miesięcznie) przez pierwsze 3 miesiące Klienci otrzymają łącze o prędkości 300 Mb/s. Do internetu i pakietów na sieci własnej Netia dodaje gratis usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w Polsce. czytaj więcej

Netia Rusza konkurs Netii na innowacyjne produkty z obszaru ICT

Netia ogłosiła konkurs na innowacyjne produkty z obszaru IT, Big Data, digital marketing, WIFI i cloud dla klientów biznesowych. Celem i jednocześnie nagrodą w konkursie jest stworzenie z wybranymi partnerami nowych usług i produktów, które będą oferowane Klientom Netii. czytaj więcej

Netia Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu. czytaj więcej

Netia Kolokacja Netii z najnowocześniejszym systemem gaśniczym

Netia zakończyła pierwszy etap modernizacji oraz rozbudowy swojego Data Center w Warszawie. Obecnie, jako pierwsza firma w Polsce, dysponuje w swoim Centrum Kolokacji najnowocześniejszym systemem gaśniczym z „cichymi dyszami”. czytaj więcej

Netia Komunikacja zintegrowana w chmurze Netii obsypana nagrodami

„Nowa Netia”, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacji zintegrowanej w chmurze, zostało wyróżnione dwoma prestiżowymi nagrodami – „Best in Cloud 2017” magazynu Computerworld oraz „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017” Gazety Finansowej. czytaj więcej

Netia Netia z nagrodą "Premium Brand"

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”. czytaj więcej

Netia Kamera! Akcja! Startuje Netia Off Camera

Dzisiaj, 28 kwietnia, startuje jeden z największych festiwali kina niezależnego w tej części Europy. Netia Off Camera potrwa kilka dni i przyniesie wszystkim uczestnikom niezapomniane wrażenia. Jubileuszowa 10. edycja to masa atrakcji, nie tylko tych filmowych. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za I kw. 2017 r.

Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za I kw. 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 365 mln zł (-2 proc. k-d-k) i utrzymuje relatywnie stabilną rentowność, wyrażoną Skorygowanym zyskiem EBITDA w kwocie 96 mln zł (marża 26,3 proc.). Spółka odnotowała przy tym blisko 12 mln zł zysku netto. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. czytaj więcej