Archiwalne

0-59 w IPFON

16.04.2007

IPFON uruchomił obsługę strefy numeracyjnej 0-59, obejmującej byłe województwo słupskie. To już czterdziesta strefa numeracyjna, o którą wzbogaca swoją ofertę IPFON.

W ten sposób IPFON umacnia pozycję lidera pod względem liczby stref numeracyjnych, w których świadczy swoje usługi. Żaden z wielu działających w Polsce operatorów VoIP nie oferuje numeru telefonu w tylu strefach numeracyjnych.

Terytorium Polski podzielone jest na 49 stref numeracyjnych, z których znakomita większość, bo aż 40 jest już w ofercie IPFON. Na początku marca operator uruchomił strefę ciechanowską i suwalską, teraz włączył słupską, a kolejne są już planowane.

źródło: IPFON

News Konkurs "Łap wakacje marzeń z T-Mobile"

Chcesz wygrać voucher o wartości 15 000 zł? Weź udział w konkursie "Łap wakacje marzeń z T-Mobile". czytaj więcej

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej