Archiwalne

+ Znani są finaliści II edycji konkursu dla małych firm z globalnymi ambicjami - THINK BIG

12.01.2015

Znana jest finałowa dziesiątka przedsiębiorców, aspirujących do głównego trofeum programu THINK BIG UPC Biznes. W konkursie, zgodnie z głównym przesłaniem programu „We share your passion for business”, udział biorą przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Autora najbardziej innowacyjnego konceptu, który zdobędzie nagrodę główną w wysokości 40 000 złotych, poznamy już 3 lutego 2015.

THINK BIG to program zainicjowany przez UPC Biznes dostawcę nowoczesnych usług cyfrowych dla firm. Już drugi rok wspiera on przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojej firmy.

Wielka finałowa dziesiątka THINK BIG
Do walki o nagrody II edycji THINK BIG stanęły firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare, IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się: Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych, eWejściówki.pl - portal sprzedający wejściówki do teatrów przez Internet, Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift, Sport Tracking - autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu, Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu, Printify - platforma do druku 3D na zamówienie, Coder’s Lab – to pierwsza w Polsce Szkoła Programowania, Lo Fi Robot – system do konstruowania robotów i nauki robotyki, Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców, Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.

- Historia każdego z dziesięciu finałowych projektów ściśle wiąże się z wykorzystaniem nowych technologii, co potwierdza, jak istotne we współczesnym prowadzeniu biznesu jest ukierunkowanie na innowacyjne produkty i usługi. Wszyscy w nieszablonowy, kreatywny sposób odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów, wpasowując się w wyspecjalizowane nisze rynkowe, których istnienie jeszcze kilka lat temu ciężko byłoby sobie wyobrazić. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sukces polskich przedsiębiorców. Czas na ostatnią prostą II edycji THINK BIG. - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

W ostatnich miesiącach 2014 roku, półfinaliści programu THINK BIG nagrali i umieścili w aplikacji konkursowej na Facebooku krótkie filmy lub animacje promujące ich pomysł. Do 5 stycznia trwało głosowanie, otwarte dla wszystkich obserwatorów profilu THINK BIG. Pięć filmów z najwyższą liczbą głosów od fanów przeszło do ostatniego etapu programu, drugą piątkę, niezależnie od stopnia internetowej popularności zgłoszonych projektów, wyłoniła komisja konkursowa. By zwyciężyć, finaliści THINK BIG mają przed sobą jeszcze tylko jedno zadanie – przekonać do swojego pomysłu jury, w którym zasiądą:

Arkadiusz Bąk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki,
Ramiro Lafarga Brollo - Prezes Zarządu UPC Polska,
Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group,
Chris Coles - Dyrektor Zarządzający B2B w Liberty Global,
Patrycja Gołos - Dyrektor ds. korporacyjnych i public policy UPC Polska,
Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief,
Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką,
Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca,
Bożena Lublińska-Kasprzak - Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Roman Młodkowski - dziennikarz biznesowy, twórca TVN CNBC,
Michel Pilet - Dyrektor Marketingu i Komunikacji B2B Liberty Global,
Andrzej Pągowski - artysta grafik,
Sander Vonk - Dyrektor Liberty Global Ventures,
Łukasz Wejchert - przedsiębiorca, założyciel firmy Dirlango,
Agnieszka Zawistowska - Dyrektor UPC Biznes,
Paweł Zielewski - redaktor i publicysta polskiej edycji magazynu Forbes, redaktor prowadzący magazynu Pierwszy Milion,
Dariusz Żuk - Prezes i współtwórca Polski Przedsiębiorczej.

Finał II edycji THINK BIG już 3. lutego w Warszawie
Tegoroczna edycja konkursu, która wystartowała 9 września, zakończy się wielkim finałem - „2015 THINK BIG Final & Inspiration Day by UPC Biznes” - organizowanym w Warszawie, 3 lutego 2015. To nie tylko wydarzenie, podczas którego wyłonieni zostaną laureaci II edycji THINK BIG, ale także spotkanie innowatorów, dzień inspiracji pełen prelekcji ciekawych osobowości ze świata biznesu i nowych mediów. Podczas eventu wystąpi m.in. Adam Jesionkiewicz - twórca Ifinity, jednego z największych polskich startupów wykorzystujących technologię opartą na beaconach, Michał Wolniak - założyciel i partner jednej z największych digitalowych agencji VML Poland, Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet oraz Janusz Kaniewski - jeden z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, fundator i właściciel studia projektowego Janusz Kaniewski Design, wieloletni projektant jednej z najbardziej rozpoznawalnych pracowni projektowych na świecie - Pininfarina. Organizatorzy zaproszą gości także do Innovation Room.

Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Zdobywcy dwóch drugich miejsc zdobędą po 20 000 zł. Dodatkowo, każdy ze zwycięzców weźmie udział w sesjach mentorskich 1 na 1 z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu. Najpierw jednak, będą musieli przekonać jury do swojego pomysłu, podczas 3-minutowej prezentacji na scenie THINK BIG.

Więcej informacji o THINK BIG: http://www.thinkbig.upc.pl/ ; WWW.facebook.com/UPCBiznes
THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej