Archiwalne

+ Wyniki badania: firmy chętnie korzystają z nowych technologii, lecz bariery nie znikły

11.11.2014

Coraz większa liczba mobilnych urządzeń i aplikacji dla klientów indywidualnych oraz nowe modele biznesowe oparte na opłatach zależnych od bieżącego użycia przekształcają przedsiębiorstwa, a technologie wideo i chmura należą do ważnych priorytetów. Nowe badania dowodzą jednak, że działy informatyki mają również inne cele, które muszą zostać osiągnięte.

Firma Alcatel-Lucent Enterprise przeprowadziła badanie podstawowe wśród 1000 klientów z całego świata i 300 swoich partnerów handlowych. Celem ankiety było zdefiniowanie stojących przed nimi najważniejszych wyzwań i możliwości, które powstały w wyniku rozwoju technologii i zmian w zachowaniach użytkowników. Manish Sablok, dyrektor ds. marketingu w firmie Alcatel-Lucent na obszar Europy Środkowej, Północnej i Wschodniej, prezentuje poniżej infografikę, która przedstawia niektóre kluczowe wnioski ilustrujące odmienne priorytety użytkowników i administratorów sieci.

Do najważniejszych wniosków należą następujące cztery aspekty:

1. Technologie wideo — 86% przedsiębiorstw oferuje już teraz bądź planuje udostępnić wideokonferencje na urządzeniach biurkowych i mobilnych. Technologie wideo stają się coraz ważniejszą częścią komunikacji w firmie, a 85% ankietowanych ocenia jakość audio/wideo jako bardzo ważną lub niezmiernie ważną.

2. Chmura — 56% respondentów przyznało, że potrzeba im wsparcia w migracji do chmury, która pozwoli im wykorzystać nowsze modele wdrożeniowe, takie jak UCaaS. Stwarza to istotne, cenne możliwości dla integratorów, którzy włączają do swoich ofert usługi realizowane/udostępniane w chmurze.  

3. Rozdźwięk między użytkownikami a działem informatyki — istnieje olbrzymi rozdźwięk między naciskiem użytkowników na lepszą łączność i komfort pracy a staraniami działów informatyki, którym zależy na uproszczeniu operacji, bezpieczeństwie i integracji.

4. Integracja — połowa ankietowanych sądzi, że wdrażanie nowych technologii stanowi klucz do wyróżnienia się na rynku lub rozszerzenia działalności. 60% respondentów wskazało możliwość uproszczenia integracji jako ważny czynnik rozwoju biznesu.  

Pełna infografika jest dostępna poniżej. Cały raport można pobrać tutaj.

źródło: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

News Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa Androida: chroń się przed złośliwym oprogramowaniem i hakerami

Oto najlepsze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa smartfonów, o których powinieneś pamiętać w świecie online. czytaj więcej

News Technologia NFC zamiast klucza? Sposób na łatwe i bezpieczne otwieranie drzwi domu lub auta

Znasz technologię NFC, ale kojarzysz ją głównie z zakupami, wygodnymi płatnościami czy przesyłaniem plików? Czytniki NFC potrafią znacznie więcej! Dowiedz się, jak mogą pomóc Ci zadbać o bezpieczny dom i… nareszcie pozbyć się ciężkich kluczy z kieszeni lub torebki. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News T-Mobile z tytułem Marka Godna Zaufania

instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” przeprowadził badanie Marka Godna Zaufania. Numerem jeden w kategorii „Operator Telekomunikacyjny” okazała się firma T-Mobile. czytaj więcej