Archiwalne

+ Usługa MyPrime w nowej kampanii UPC

16.01.2015

UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą przełomową i innowacyjną usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali z najwyższej półki, bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za jedyne 20 zł miesięcznie.

My Prime Filmy i Seriale to element większej całości – Horizona, którego komercyjna sprzedaż ruszyła wczoraj. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.

W ramach usługi MyPrime Filmy i Seriale klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, „Zagubieni”, czy też „Castle”. Dzięki współpracy z SPI International klienci Telewizji Cyfrowej UPC będą mogli w każdej chwili obejrzeć na platformie także najlepsze produkcje filmowe ostatnich lat. Wśród nich znajdą się między innymi: „Sin City”, „Nieustraszeni Bracia Grimm”, „Między słowami”, „Zakochany bez pamięci”, „Magic Mike”, „Adrenalina” czy „Iluzjonista”, a także wielokrotnie nagradzane tytuły przeznaczone dla amatorów ambitnego kina, na przykład „Autor Widmo” czy „Człowiek, który gapił się na kozy”. Pakiet MyPrime Filmy i Seriale to także rozrywka dla najmłodszych – znajdą tu około 450 bajek i filmów dla dzieci. W ramach nowej usługi udostępnione zostaną filmy takie  jak „Asterix i Wikingowie” czy „Żółwik Sammy: w 50 lat dookoła świata”.

Oferta będzie sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W planie są już m.in. „Dynastia Tudorów”, „Orange is the New Black” i „Breaking Bad”.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego i lubianego formatu MegaRodzinki, w nowej odsłonie występuje znana i lubiana aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w rolę MegaTeściowej. Jest to pierwsza odsłona wielomiesięcznej kampanii promującej innowacyjne na Polskim rynku produkty telewizyjne od UPC. Na atrakcyjność spotu reklamowego wpływają znacząco niespotykane do tej pory na polskim rynku reklamy efekty specjalne. Projekt realizowany był z udziałem techniki, która po raz pierwszy była zastosowana w produkcji polskiej reklamy. W efekcie udało się „zaprzeczyć prawom fizyki”.

Kampania będzie prowadzona w najważniejszych mediach w tym w ogólnopolskiej telewizji, oraz szeroko zakrojonych działań online.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.

źródło: UPC

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej